Gå til innhold

Filmer ingen liker, utenom deg


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Starship Troopers :blush:

Dixi! Kongefilmen sin!

 

 

Andre kandidater:

 

- Battlefield Earth

- Swordfish

- Broken arrow

(.....Yeah, go Travolta!)

- Mens du sov

- The Matrix Rloaded

- Matrix Revolutions

 

Ellers enig i at det er kmange bra filmer nevnt her. Sånn som alle krigsfilmene og King Arthur for eksempel.

Lenke til kommentar

hmm :hmm: filmer ingen liker utenom meg

 

Troja : Den kampen mellom Hector og Akilles er helt rå! Slagene er kule, og Orlando Bloom fremstilles som en feiging.

 

Alexander: Denne filmen er en mer historisk type film, en den action typen folk ventet. Greit nok at den kunne bli litt kjedelig til tider og at dialogen var litt cheesy av og til. Men over-all likte jeg den.

 

Very Bad Things: Dette er en flott svart komedie. Noen sier at den ikke var morsom i det hele tatt. Men jeg lo meg skakk i hjel.

 

Splitting Heirs: John Cleese eier! Eric Idle er kul også. Jeg sier ikke mer.

 

og

 

Predator 2: Lethal Weapon møter Predator. Mye bedre en en remake av eneren...

Endret av Do_the_Bender
Lenke til kommentar
Very Bad Things: Dette er en flott svart komedie. Noen sier at den ikke var morsom i det hele tatt. Men jeg lo meg skakk i hjel.

Det er den ENESTE gangen jeg faktisk har forlatt en kinoforestilling før den var ferdig. Ble seriøst dårlig av den, og jeg har sett en del grosse ting for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Folk nevner jo litt vel populære filmer, men "ingen andre" er jo et meget vanskelig kriterie å fylle. Tror jeg må ta utgangspunkt i min vennegjeng, for filmen jeg liker og alle jeg kjenner hater er "The Sound Of Music". Kanskje tidenes beste musical og helt fantastisk musikk. "Climb every mountain (gammel nonneversjonen)" kan trylle frem tårer den dag i dag.

 

Det kunne kanskje vært lettere med en "filmer-alle-elsker-men-du-hater-tråd? I så fall går jeg for Matrix, for det er den mest oppskrytte filmen i hele verden.

 

- Jammen, (syte syte) den har jo så utrooooolig originalt manus, og effektene er jo helt rå asså (sutre sutre)...

 

Sukk...

 

edit: leif, huff så trøtt

Endret av Roy Harder
Lenke til kommentar

Jeg har få ekstreme eksemler som LarsP har, men noen som ligger på grensen.

 

 

-Agitator

-The 13th Warrior

-Alien 3

-Drop Zone

-Blade II

-Rising Sun

-Point Break

-Batman Returns

-White Noise

-Desperate Measures

-Sniper

-The Substitute

-Tremors

-Deep Rising

-Sphere

-Once Upon a Time in Mexico

-Captain Kronos - Vampire Hunter

-Deported Women of the SS Special Section

-3 Ninjas

-3 Ninjas Knuckle Up

-Ernest Goes to Camp

-The 6th Day

-Stone Cold

-From Dusk Till Dawn 2: Texas Blood Money

-Navy SEALS

-Beverly Hills Cop III

-The Bodyguard

-Shogun's Ninja

-Karate Kiba

-Nowhere to Run

-Double Impact

-Universal Soldiers

-Timecop

-Replicant

-Hard Target

-The Savage

-Wake of Death

-Revenge

-Sleepaway Camp

-The Burning

-Burial Ground

-Vampires

 

Nå orker jeg ikke å finne flere :p

Lenke til kommentar
,02/07/2005 : 02:08] Matrix

Hva faen snakker du om?

Hehe... Flere blodfans her ja...

 

De to siste filmene fikk jo tildels brutal medfart blant anmeldere og publikum, ihvertfall med tanke på forventningene. Men jeg synes altså de var geniale, om ikke like geniale som den første.

Ja, king skrev jo "Matrix", altså den første.. det er jo en konge film. De to andre er jeg helt enig i at de ikke er like orginale som eneren, men de var jo gode. Fordi jeg liker matrix er ikke alle draps-scenene(bare èn), men den scenen hvor Agent Smith skyter neo i brystet og det følgende som skjer. Men matrix er ikke blitt suksess bare fordi den er en blodig film (noe den ikke er), etter min mening så har matrix blitt suksess på grunn av historien. etter matrix har flere forskere spurt seg spørsmålet om vi kanskje lever i en dataskapt verden(noe jeg ikke tror så veldig mye på). så det er jo en veldig bra film, ikke pga. alt blodet.

Lenke til kommentar

The Village!

 

Aner ikke hvor mange som sier at den suger, osv, ingen av vennene jeg så den med likte den heller. Sjøl syns jeg den er tipp topp, og abselutt ingen skrekkfilm som de jeg så den med var forberedt på :p Derfor folk tar feil av The Village, trur de skal se en skrekkfilm, eneste som er skummelt i filmen er at en skvetter et par ganger, men ser jo med engang i filmen at dette ikke er noen skrekkfilm, farger, alt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...