Telcontar Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Okey, sort kabinett, sort/sølv mus, snart sort LCD skjerm. Da må jeg ha "fancy" sort tastatur, ikke no trådløse greier, holder med å bytte batteri på musa. Er det noen som har noen anbefalinger? Telcontar Lenke til kommentar
escman Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Keytronic Tastatur KT1000 Sort PS/2 Det er iallefall ett godt tastatur. Fåes kjøpt hos Komplett. Logitech Cordless Desktop Optical PS2 Dette tastaturet kan jo være stilig dersom du allerede har en sort/sølv mus. Bare litt dumt at du betaler for en mus du egentlig ikke trenger... Lenke til kommentar
escman Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Logitech Cordless Desktop Optical PS2 Dette tastaturet kan jo være stilig dersom du allerede har en sort/sølv mus. Bare litt dumt at du betaler for en mus du egentlig ikke trenger... Beklager, glemte at du ikke ville ha trådløst. Men anyway, stilig tastatur;) Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2002 Kall meg bortskjemt, men jeg vil ha litt fancy tastatur, Keytronic sitt har jeg sett på, det er ikke hva jeg er ute etter. Jeg får vel vurdere Logitech sin, men musa kunne jeg ha klart meg uten ja. Telcontar Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Memorex har jo noen sorte tastaturer, dog trådløse sett med mus. Multicom har iallefall ett av settene. Sjekk Memorex sine sider for de andre modellene (vet ikke om det er satt i produksjon enda, men for noen måneder siden så jeg et utrolig heftig tastatur i sort/sølv på sidene til Memorex!). Ellers har ITButikken en del sorte tastaturer. IBM, Fujitsu, Compaq, Phoenix, osv. Men vær oppmerksom på at mange er danske tastaturer, vet ikke om de har norske. Men det går vel alltids an å finne ut. EDIT: tok vekk linkene til tastaturene hos ITButikken, siden di virket heller dårlig. Er bare å sjekke tastatur-siden selv, alle står der :smile: ________________ History admires the wise, but it elevates the brave. [ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-07-26 00:09 ] Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2002 Bestilte Memorex tastatur fra Multicom for noen dager siden. Fikk mail idag om at produktet var utgått :sad: og ordre ble slettet. Derav denne posten egentlig. Synd med Memorex egentlig, så veldig bra ut det tastaturet der. Telcontar Lenke til kommentar
Photons Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Har skaffet meg et IBM-servertastatur jeg! Det er svart, og med deilige, lydløse knapper! En drøm å skrive på... Tror vel ikke du får kjøpt det i butikken da, hehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå