Goliath Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg har høytalere på det intergrerte lydkortet på HK og et headset med USB, som har sin egen digitale "lydkort" på ledningen. Med disse to pluggen i PCen, får jeg to lydkilder. Hvis jeg ønsker å benytte høytalerene eller headsettet, må jeg bytte om avspillingsenhet ved å høyreklikke høytalerikonet -> Juster egenskaper for lyd -> Lyd -> Bytte avspillingskilde -> Trykke Ok. Dette må jeg gjøre hver gang jeg ønsker å bytte lydkilde. Finnes det noe enkelere måte gjøre dette på uten å måtte plugge ut headsettet? Kanskje ved å lage en snarvei med instrukser eller bat-fil ?! Lenke til kommentar
Skateward Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Jeg har høytalere på det intergrerte lydkortet på HK og et headset med USB, som har sin egen digitale "lydkort" på ledningen. Med disse to pluggen i PCen, får jeg to lydkilder. Hvis jeg ønsker å benytte høytalerene eller headsettet, må jeg bytte om avspillingsenhet ved å høyreklikke høytalerikonet -> Juster egenskaper for lyd -> Lyd -> Bytte avspillingskilde -> Trykke Ok. Dette må jeg gjøre hver gang jeg ønsker å bytte lydkilde. Finnes det noe enkelere måte gjøre dette på uten å måtte plugge ut headsettet? Kanskje ved å lage en snarvei med instrukser eller bat-fil ?! Goliath, jeg vet at dette er en veldig gammel tråd. Jeg skrev en lignende på nFF og lurer på om du har funnet svaret. Klarte du å løse problemet? Klarte du å lage en batchfil? Endret 21. juni 2011 av skateward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå