Gå til innhold

Definer begrepet "Råning" og "Harry"

Mammuten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja.. når han først påstår at han skal få en en bil til 1.5 mill, så syns jeg det kvalifiserer til at det må nevnes...

Og iallefall når han påstår at råning er teit, og at han ikke kommer til å råne..

(Iallefall det inntrykket jeg får)

Men uansett, så har alle og enhver sine egne meninger.

og hvorfor er det galt og vise frem bilen sin ja.. hvorfor er det "latterlig"?

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar
Stakkars deg, Mammuten. Drar du fram ting folk har sagt fra andre tråder og rakker ned på folk?

Ser ikke hvorfor han ikke skal kunne gjøre det her.

Uansett, hvorfor er det galt å "vise frem bilen sin"? Som jeg har nevnt før, dette blir jo gjort overalt. Hvorfor kjøper folk fine klær? Hvorfor driver folk med casemod?

Lenke til kommentar
Uansett, hvorfor er det galt å "vise frem bilen sin"? Som jeg har nevnt før, dette blir jo gjort overalt. Hvorfor kjøper folk fine klær? Hvorfor driver folk med casemod?

Aldri likt at folk skal skryte eller vise frem sine eiendeler, om man har en bil til 50 000 eller 2 mill har ikke så mye å si, faktisk synes jeg at folk kan gjøre hva de vil.

Bryr meg egentlig ikke så stort.

Lenke til kommentar

Aldri likt at folk skal skryte eller vise frem sine eiendeler, om man har en bil til 50 000 eller 2 mill har ikke så mye å si, faktisk synes jeg at folk kan gjøre hva de vil.

Bryr meg egentlig ikke så stort.

Nå tror jeg kanskje at du skal slutte å hevde saker og ting, du er vel ikke den som holder mest kjeft om slike ting? I alle fall ikke etter hva jeg har lest i bilforumet... Husker du Audi S8 Quattro W12 og Lamborghini Diablo? :whistle:

Lenke til kommentar

Det er bare fordi du ikke kan si imot..

Neida :p

Men uansett, det går ann og være stolt av bilen sin, UTEN å måtte bli kalt råner fordet..

Jeg synes at det er mer "riktig" at en gammal og stygg ascona b som blir herje-kjørt hver dag, på akkuratt samme plassen, DET er gal råning for meg, og det er ikke kult..

Men råning i den forstand av å vise frem bilen sin og være stolt av den, og at den er litt kul, da er det "plutselig" greit.. I mine øyne.

EDIT: Den Diablo'n har lufta her på detta bilforumet også.. det under HW nettverket..

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar

Altså, mennesket er ofte slik at det på en eller annen måte liker å vise frem en ting det har, om det er fint.

Hvorfor ellers skal folk kjøpe dyre biler når f.eks komfort\kjøregenskaper ikke er noe bedre i en bil til flere hundre tusen mer. Er fordi vi synes den er fin, og det viser litt at vi har "suksess".

Virker som om folk ser på rånere som folk med slitne, fæle biler som foretrekker jenter på ungdomsskolenivå og kjører rundt og ruser bilen.

Da følger dere ikke særlig med, for det er ikke sånn overalt. Det finnes selvfølgelig mange som gjør det, men de fleste er normale mennesker med en interesse for bil, bilstereo og andre relaterte ting, og da må det vel være optimalt å kunne ta med seg tingene man interesserer seg for, samles flere med samme interesse for å skravle, høre\se på tingene og ta seg en kjøretur.

Lenke til kommentar
Aldri likt at folk skal skryte eller vise frem sine eiendeler,

Nei, det beste er å lyve om det, ikke sant? :)

Men herrejemini, er det så vanskelig?

Kjører man en tur bare for å kjøre 'råner' man som bare det, jeg gjør det selv daglig.

Samme hvordan bil du har og hva du har gjort med den.

Lenke til kommentar

Virker som om folk ser på rånere som folk med slitne, fæle biler som foretrekker jenter på ungdomsskolenivå og kjører rundt og ruser bilen.

Det er det jeg gjør.. :whistle:

Hvorfor ellers skal folk kjøpe dyre biler når f.eks komfort\kjøregenskaper ikke er noe bedre i en bil til flere hundre tusen mer. Er fordi vi synes den er fin, og det viser litt at vi har "suksess".

grunnen til at jeg kanskje ender opp med en dyr bil er fordi jeg kan det, ikke kom å si at hvis du hadde sjansen til å eie en dyr bil at du ville sagt nei..

Men ok, jeg gir meg.

Lenke til kommentar
grunnen til at jeg kanskje ender opp med en dyr bil er fordi jeg kan det, ikke kom å si at hvis du hadde sjansen til å eie en dyr bil at du ville sagt nei..

Men hvorfor kjøper du en dyr bil?

For å vise at du har mye penger?

All show, no go.

Råning = patetiskt

Hva er så patetisk med å kjøre for å ha det moro?

Har du noengang kjørt aktivt med en skikkelig 'sports'bil?

Endret av Goophy
Lenke til kommentar

Ja, akuratt! Du kan, og derfor kjøper du en spesiell bil.

Vi sikler etter det spesielle, fordi det liker man, og de fleste andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...