Gå til innhold

Definer begrepet "Råning" og "Harry"

Mammuten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva om det er en fin bil, der eieren har lagt mye innsats og arbeidstimer ned i bilen for å få den fin.

Fortsatt patetisk? Folk får jo ikke ha en interesse for bil uten at det er patetisk, men når man ser på hva slags folk som pleier å si det kan man bare riste på hodet.

Folk har forskjellige interesser, men det er det mange som ikke forstår.

Lenke til kommentar

Råning er meningsfull(:p) kjøring i området rund en bensinstasjon (helst shell eller esso, men hydro går også ann i nødstilfeller)

En kveld med råning starter ofte friskt med at alle rånerne møtes på bensinstasjonen og hiver ned ett ukjent antall pølsemenyer, mens det snakkes heftig om den nye, heftige, 5000w forsterkeren til Knut (Ihvertfall ifølge ham selv), eller det nye settet med lavprofil dekk som Hans har skaffet seg :p Men som senere på kvelden skal ligge smurt utover asfalten like ved benkene nede ved sjøen. Der fjortisjentene ligger og kaver og skriker om hvor fulle de er :p Kanskje noe action ute i buskene også? ;)

Når jentene har hylt seg ferdig, stappes de inn i baksetene på gamle volvoer o.l der de etterhver sovner eller spyr på tur oppåver til besinstasjonen igjen, der det skal slites gummi for alle penga:). Etter noen minutter med hardkjør på motor og bremser er hele bensinstasjonen røyklagt.

men ut av den blåhvite gummirøyken kommer den middelaldrende kassadamen og kjefter, få sekunder etter kommer politet, og det hele ender med 3-4 rånere på glattcelle og fortisjenter som blir kjørt gråtende hjem til mamma? Har jeg rett?:D

Hvis dette inlegget virker litt "Anti - rånsk :p"

så ikke misforstå meg, jeg skal faktisk bli råner selv jeg :cool:;)

Endret av Z4rgo
Lenke til kommentar
Altså, å bruke 100 timer på en golf, så synes jeg ikke at råning blir noe bedre.

Å en golf er en golf uansett, hvis du ikke kjøper lørdags godt kan du kjøpe en golf.

Edit, liten skrivefeil

Hva, er det Mr "Golf er ikke godt nok for meg" som er innom? Skal fortelle deg det at biler flest, inkludert Golf, kan bli meget pene dersom man legger ned arbeid i dem. Og da snakker jeg om litt mer arbeid enn å lese av merket bak på bilen... :roll:

Lenke til kommentar

:no:

Skal man råne så skal man ha en skikkelig bil, og FOR ALL DEL IKKE VOLVO 240!!!!!!!! (Med mindre man går på Ringsaker elektro, der kommer man inn gratis på fester hvis man har Volvo 240, hvis man ikke har det må man punge ut .)

Når jeg får meg bil kommer jeg nok til å råne litt i starten, men da med skikkelig musikk og lav bling-bling faktor...

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar
Hva, er det Mr "Golf er ikke godt nok for meg" som er innom? Skal fortelle deg det at biler flest, inkludert Golf, kan bli meget pene dersom man legger ned arbeid i dem. Og da snakker jeg om litt mer arbeid enn å lese av merket bak på bilen...

Har aldri sett en pen golf i mitt liv, å jeg mener å ha sett mange bilder på nettet og sett mange i "real life", men altså, dette er min mening da, smaken som baken.

Lenke til kommentar

Morsom tråd, dette, men her er litt on-topic: :p

Jeg definerer en rosa Penselmalt Volvo 240 Stasjonsvogn som harry...Vet ikke hva dere syntes, men man ser hvilken retning penselen har gått, og det er IKKE fint i det hele tatt! :!: Men det matcher godt med rosa-lakkerte alu felger.... :D

Glemte nesten de sota rutene..(VELDIG dårlig gjort) :ermm:

EDIT: Leif var innom.

Endret av Sponx
Lenke til kommentar
Altså, å bruke 100 timer på en golf, så synes jeg ikke at råning blir noe bedre.

Å en golf er en golf uansett, hvis du ikke kjøper lørdags godt kan du kjøpe en golf.

Edit, liten skrivefeil

Råning vil fortsatt være råning selv om man drømmer om å kjøpe Diablo.

Og harry.. Tja.. Vil nå egentlig si at merker som BMW, Audi og en del japsemerker er de mest utprega råne\harrybilene nå for tiden. Masse styling, en stabel fjortisser i baksetet og senka ned i grusen er harry...

Lenke til kommentar
:no:

Skal man råne så skal man ha en skikkelig bil, og FOR ALL DEL IKKE VOLVO 240!!!!!!!! (Med mindre man går på Ringsaker elektro, der kommer man inn gratis på fester hvis man har Volvo 240, hvis man ikke har det må man punge ut .)

Når jeg får meg bil kommer jeg nok til å råne litt i starten, men da med skikkelig musikk og lav bling-bling faktor...

Så det er bedre å kjøre med pappas nye Mercedes C200, enn å kjøre sin egen Volvo 240? Var det det du mente? Kan nok tenke meg det! ;)

Råning er meningsfull() kjøring i området rund en bensinstasjon (helst shell eller esso, men hydro går også ann i nødstilfeller)

En kveld med råning starter ofte friskt med at alle rånerne møtes på bensinstasjonen og hiver ned ett ukjent antall pølsemenyer, mens det snakkes heftig om den nye, heftige, 5000w forsterkeren til Knut (Ihvertfall ifølge ham selv), eller det nye settet med lavprofil dekk som Hans har skaffet seg  Men som senere på kvelden skal ligge smurt utover asfalten like ved benkene nede ved sjøen. Der fjortisjentene ligger og kaver og skriker om hvor fulle de er  Kanskje noe action ute i buskene også?

Når jentene har hylt seg ferdig, stappes de inn i baksetene på gamle volvoer o.l der de etterhver sovner eller spyr på tur oppåver til besinstasjonen igjen, der det skal slites gummi for alle penga:). Etter noen minutter med hardkjør på motor og bremser er hele bensinstasjonen røyklagt.

men ut av den blåhvite gummirøyken kommer den middelaldrende kassadamen og kjefter, få sekunder etter kommer politet, og det hele ender med 3-4 rånere på glattcelle og fortisjenter som blir kjørt gråtende hjem til mamma? Har jeg rett?

:p Veldig bra...
Lenke til kommentar
Hm, ser ikke at noen her faktisk har fått frem den riktige definisjonen på råning.. Man råner når man kjører uten mål og mening.

Råning er meningsfull() kjøring i området rund en bensinstasjon (helst shell eller esso, men hydro går også ann i nødstilfeller)

En kveld med råning starter ofte friskt med at alle rånerne møtes på bensinstasjonen og hiver ned ett ukjent antall pølsemenyer, mens det snakkes heftig om den nye, heftige, 5000w forsterkeren til Knut (Ihvertfall ifølge ham selv), eller det nye settet med lavprofil dekk som Hans har skaffet seg  Men som senere på kvelden skal ligge smurt utover asfalten like ved benkene nede ved sjøen. Der fjortisjentene ligger og kaver og skriker om hvor fulle de er  Kanskje noe action ute i buskene også?

men ut av den blåhvite gummirøyken kommer den middelaldrende kassadamen og kjefter, få sekunder etter kommer politet, og det hele ender med 3-4 rånere på glattcelle og fortisjenter som blir kjørt gråtende hjem til mamma? Har jeg rett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...