Ø.B. Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har helt greit lyd i bilen min, Da blir det jo automatisk jævlig harry hvis man skrur opp litt, men det er også veldig spørs på om det er hard dance mania eller Led Zeppelin da. Men så lenge jeg er ikke er råner bryr det meg fint lite egentlig.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Forresten, en utti her jeg bor, kjøpte den "gamle" 200SX'en til Kenneth Moen.. JUN-bilen? På tide å holde seg unna det området, den bilen har 300hk mer enn forsvarlig. Men, men jeg blir vel råner i japsebil om et par måneder. FD ftw. nei, ikke den svarte JUN bilen han hadde på Hellerudsletta.. JUN Bilen.. Den han solgte til han utti her Slik ser den ut nå.. (dårlig bilde..) Det er vel en relativt orginal bil, egentlig.. men med styling og sånn "småtrim" da.. spoler greit og relativt lett Farge på den: Sølv flake med blå flames.. BTW: Åssen bil skal du ha? Og ja, det er trykkbare thumbnails Endret 29. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 BTW: Åssen bil skal du ha? '94 eller '95 series 6 RX-7 Type R II JDM. Kjøper om jeg ikke skal studere eller i militæret. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Godt jeg kjenner deg og du skal på skogen og kjøre på gatebil da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Ble jo mer en biltråd.. Ikke skli ut av topic, ellers blir tråden stengt! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Mener dere at folk med fine, strøkne biler ikke kan kalles rånere? Fordi de mangler wounderbaum, terninger, bilXtra styling ++ Ordet råning for meg tolkes for kjørere som tar den samme ruten dag etter dag, helst rundt kvelden. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Altså.. Råning, for meg, er greit. det er kjøre rundt og være stolt av bilen sin. Harry, derimot, syns jeg IKKE er greit.. liker når ting skal være pent, cleant og egentlig mest mulig orginalt. Men det er meg.. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Synes råning er greit dersom man gjør noe orginalt... Så det betyr vel egentlig at jeg er imot råning. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Så en ekstremt pen boble som var porschestyla. Vanvittig harry, men usannsynlig tøft når det er så gjennomført som den var Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Var den lilla-aktig? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Var den lilla-aktig? Nei, litt sånn oransjeaktig faktisk. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Råning: Å kjøre rundt utan mål og meining, ganske enkelt Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Var den lilla-aktig? Nei, litt sånn oransjeaktig faktisk. ikke denne da altså.. Hmm, ja det er MANGE ukjente grombiler rundtomkring.. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Mener dere at folk med fine, strøkne biler ikke kan kalles rånere? Fordi de mangler wounderbaum, terninger, bilXtra styling ++ Ordet råning for meg tolkes for kjørere som tar den samme ruten dag etter dag, helst rundt kvelden. Kunne ikke ha sagt det bedre. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Råning: Å kjøre rundt utan mål og meining, ganske enkelt Hva er da "cruising"? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Råning: Å kjøre rundt utan mål og meining, ganske enkelt Hva er da "cruising"? Mår man gjør det samme uten å kjøre med alle vinduer åpne og med Dj Sammy - Heaven på full guffe Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Cruising ser jeg på som at noen kjører/"siger" runt om.. Men råning er det litt rusing og sånn når de gir gass f,eks Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Skal jeg si dere hva som er skikkelig harry? Folk som har neon og slikt inni kabinettet sitt. DET er harry det! Har jo ingenting i en pc å gjøre. Noen som ser poenget mitt? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Noen som ser poenget mitt? Harry er det man gjør det til? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Neon er for pyser. Jeg hater dioder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå