Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Heller femi enn homo, ja.. Men den volvo'n, går den bra da? Samme hvordan den ser ut, bare den går fælt Forresten, en utti her jeg bor, kjøpte den "gamle" 200SX'en til Kenneth Moen.. Den blå han hadde på Rudskogen i fjor.. Den går bra.. Også er det en med en styla Audi A4 elns.. Skiltgropa er "borte" så skiltet sitter i fanger'n istedet.. Veldig pent egentlig. Også seff en knall orange Lada 1500 da.. Den er FAKTISK tøff.. Senka, knall orange, hvite felger med brei kant og.. Må sees.. be'n vaske'n en gang og ta bilde av den Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har terninger, wunderbaum og slik donaldsprelledukke som søstra hadde med fra syden http://img129.echo.cx/img129/6417/terning1wx.jpg Harry i kontrollerte former.. Det er jo bare stil! Men det er mange sosser som beveger seg mer ut på harry-kanten btw. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Volvo'n går helt greit.. Høres ut som en blanding mellom en dårlig trimmet moped og en gammal traktor! Glemte å nevne at den er senka, ganske litt for mye for jeg har 3 ganger sett at den har bumpa neddi fartsdumpene! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Volvo'n går helt greit.. Høres ut som en blanding mellom en dårlig trimmet moped og en gammal traktor! Glemte å nevne at den er senka, ganske litt for mye for jeg har 3 ganger sett at den har bumpa neddi fartsdumpene! Og bunnpanna er fremdeles ikke ødelagt? Eller, faen, bunnpanna ligger jo ikke så langt ned på volvoene. Endret 29. juni 2005 av ]/[etallica Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 er vel girkassa som butter først.. om ikke bærebruer osv Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 er vel girkassa som butter først.. om ikke bærebruer osv Blandet inn golf med g60-motor. Tenkte litt feil. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Bumpern i front som banka ned.. Litt for mye glassfiber rundt dne kjerra! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 ja, jeg vet ærligtalt ikke.. Bare tenkte det, hvis at ikke bunnpanna traff, så måtte det være no annet som sitter lavt.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hva er harry? Rånere er harry. Kvalme folka kjører opp og ned i gata og plukker opp småjenter... :S Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg som bor i bonde/råneland kan svare på det. - Gjerne rasistiske. - Kjører Volvo, Bmw eller VW. - Borrer hull i eksosanlegget og tror at dew har trimma bilen maks. - Setetrekk, gjerne litt lugubre typer. - Solfilm over halve ruta, ikke ordentlig satt på. - Lakkert/malt med rulle-dings-kost. - For store dekk, gjerne uten mønster. - Felger og dekk som subber i kanten av skjermen. - Dårlig kjøre-egenskaper på bilen, takket være for store og breie dekk. - For store felger, så felgkanten stikker ut ved dekket. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 *pirke* Det er dekket som er for smalt da, isåfall Men, harry, det er stygt.. Råning er kultur, eller hva en skal si.. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Dette er råning: - Overstyla 240, Golf II, Sierra, eller andre biler med 80-tallsdesign. Selvfølgelig malt med husmaling, oversenket, og har totalsota frontlykter. Hvis rånebilen først har skilt, er de ikke skaffet på lovlig vis. - Fjortissjenter i baksetet er en selvfølge. - Dårlig stereoannlegg med 1000 W og høy bass, men elendig lydkvalitet og ingen diskant. - Det er stor forskjell på gatebil og rånebil. En gatebil er f.eks noe Dahlback har bygget. Rånebil: Gatebil: Endret 29. juni 2005 av superseven Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 :!: Den hvite der.. Hm, det er Toyota, også står det "STi" på "fanger'n" der.. "Subaru Tuning i*etellerannet*" Tja, Dahlbäck sin Golf er tøff den.. Hva definerer du denne som? Denne syns jeg er kul.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har en Golf som ligner på den der! 5 ganger råere, men er noe i samme bås.. Også har vi faktisk en volvo som ligner ganske mye på den hvite! Har 4 hvite volvoer som råner rundt rundkjøringa her nede hos meg.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hva definerer du denne som? Rånebil. Punktum. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Sløyfa den rånestripa, så er den jo ikke så ille? Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Det er harri når ting er så stygge at de er tøffe.. Råning mener jeg er at "unge-menn" kjører med den drit tøffe styla bilen sin att og fram i "gata" nere i byn. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Det er harri når ting er så stygge at de er tøffe.. Det er den beste, og ærligste forklaringen hittil.. Den støtter jeg opp! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 De "fleste" rånere digger DIIIIIIIGRE alu.vinger. annet som er typisk: -oversenka -sota lykter -sota vinduer -en "tøff" motorlyd som ikke ligner grisen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Forresten, en utti her jeg bor, kjøpte den "gamle" 200SX'en til Kenneth Moen.. JUN-bilen? På tide å holde seg unna det området, den bilen har 300hk mer enn forsvarlig. Men, men jeg blir vel råner i japsebil om et par måneder. FD ftw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå