Gå til innhold

Definer begrepet "Råning" og "Harry"

Mammuten

Anbefalte innlegg

Tja, topic'en taler.

Vi skal definere begrepet "Råning"

Hva er råning for dere?

Hva må til for at det skal være råning?

Hvor går grensa med å råne, og å være stolt av bilen sin og kjøre rundt? :p

Hva er Harry?

Hva må til for at du er harry?

Hva synes dere om råning og harry folk, personlige meninger?

Kom med innspill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er råning for dere?

Å kjøre fort rundt i byen (gjerne om natten i en gammel bil med 5" eksospotte og KN-filter som brommer så høyt at man kan høre det 1 kilometer fra i tillegg til å spytte ut skitten eksos. Wunderbaun er jo også noe som kjennetegner råning, neonlys og harry styling er vel råning i praksis. Utrolig høy musikk og åpne vinduer hører vel til også.

Lenke til kommentar

harry:

noe er harry når det er ment til å

være kult men bare ser utrolig stygt

ut. Som hviss naboen din er skikkelig

stolt over en hekk spoiler han har laget

i tree....det ser skikkelig stygt ut med det

var ment til å være kult og da er det harry.

Lenke til kommentar

RÅNING

Bil som er stylet, gjerne på en ghetto måte..

-Solfilm på ruter

-terninger og wunderbaum i bakspeilet

-aldri følge trafikkregler

-sportsluftfilter

-trimpotte (i noen tilfeller)

-enderør fra biltema

-Chromma hjulkapsler, i noen tilfeller alu.felger.

-solfilm i frontvinduet (på toppen) der det står "RACING" eller noe crap

-spoiler

Biler som er typiske rånere:

Ford sierra, Volvo 240, Opel ascona, vw golf.

Lenke til kommentar
Spoiler av tre

:lol: Håper ingen bruker det..

Men jeg syns (det som ser ut til å være råning :p ) at det er greit og være "rånete" jeg..

Såklaaart er det måte på.. slik som, 5" eksos, K&N filter osv er overdrevet.

Men hvis du har 3", K&N, åpne vinduer, senket og pen bil med greie felger, litt musikk, så ser jeg for emg meg om 3 mnd.. :love::p

EDIT: Skal ikke ha terninger, wunderbaum, ELLER sotfilm..

Så meg er det litt håp for iallefall.. :whistle:

240'en kommer da iallefall :p

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar

haha.. Skal ha en av bilene i signaturen min.. SKal jeg ha en caravelle så blir den nok rånerbil.

Saab 900'en syns jeg er en veldig pen bil og vil beholde den i orginal stand.. (eneste jeg kommer til å gjøre er å muligens laggere nedre del av støtfangere i bilens farge, og sette på blanke istedet for orange blinklys)

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
Spoiler av tre

:lol: Håper ingen bruker det..

Men jeg syns (det som ser ut til å være råning :p ) at det er greit og være "rånete" jeg..

Såklaaart er det måte på.. slik som, 5" eksos, K&N filter osv er overdrevet.

Men hvis du har 3", K&N, åpne vinduer, senket og pen bil med greie felger, litt musikk, så ser jeg for emg meg om 3 mnd.. :love::p

EDIT: Skal ikke ha terninger, wunderbaum, ELLER sotfilm..

Så meg er det litt håp for iallefall.. :whistle:

240'en kommer da iallefall :p

det er faktisk en fyr i nabolaget som gjør :p

gammal pensjonert gubbe som pendler til

svenskegrensa hver 2. dag :p

Jeg misstenker ham også for å ha malt

bilen sin med kost....tragisk tragisk

Lenke til kommentar

malt bilen med KOST :ohmy:

En kompis av meg gjorde det.. "Drit bra" sa han.. Yeah right, når han kom, lo jeg så jeg grein.. den bilen var SÅ stygg.. en kadett forresten, blå-lilla farge med sånn glitter elns i tror jeg.. begynner og bli en stund siden nå..

Gikk oppme kongsvinger, hvis noen har sett den :p

Lenke til kommentar

ta en titt på www.vwbus.no ellernoe.. der er det en SYK Caravelle.. V8 twinturbo.. :D

EDIT: Er denne..Lindvall_1.jpg

Enda en EDIT: Ø.B. greit at noen liker terninger og bevegelige donald-figurer i bilen sin.. men JEG liker ikke det, eller.. jeg skal ikke ha det, for jeg syns det er i veien :)

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar

Råning, da tenker jeg på folk som kjører med bil bare for å kjøre:S de som kjører opp og ned kirkebakken i Hamar kan jeg ikke fordra. Ser den samme bilen opp og ned hele tiden. SYKT er det. Samt putter på lys og drit under bilen og alt annet som innebefatter styling. Greit og ha pen lakk, men det stopper der.

Lenke til kommentar
råning blir når du står på bussholdeplassen

i 10 minutter og har sett den samme bilen rundt en 11 ganger....

yes the person at the bus stop was me

På jessheim mens man venter på burger.. Det er 2 fine rundkjøringer på hver ende der.

ja.. der ser man gjerne bilene 1000 ganger før man har fått spist ferdig.

Lenke til kommentar

Enkelt å define spør du meg..

Råning er slik folk gjør nede ved Esso og Jarlsbergkrysset rett nedenfor meg!

Brenner gummi fram og tilbake igjennom rundkjøringen med stylede Volvoer eller Golfer med ungdomskolebimboer som passasjer.. Etterpå kjører de inn på Esso og prøver å sladde tøft inn forran inngangen mens en gjeng andre rånere står å jubler!

Harry? Det begrepet er litt værre.. Men jeg burde jo vite hva "harry" betyr, siden jeg bor i harry-byen Drammen! Ikke vet jeg åssen det har fått det stemplet på seg.. Kanskje det jeg skrev over! :)

Uansett vil jeg si at det er litt harry med terninger og wounderbaum i ruta, men til syvende og sist er jo dette bare kultur..

Synes folk misbruker uttrykket harry.. =/

Lenke til kommentar

hm.. nå begynner denne tråden og forme seg.. Glisevask, har du bilder av den volvo'n? :D Hvis den var stylet og går bra? :)

EDIT: Og ja, folk misbruker ordet "harry"... slik som en sa i en annen tråd her, 14tizz'er missbruker ordet "homo"....

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar

Skal ta bilde av den neste gang den kjører forbi..! :p Er en hvit, laaaang jævel med grell hvit spoiler!

Men altså.. HVIT?? Men men, det finnes gode stylinger da! Vi har jo Peugeoten (sånn det skrives?) i mørke lilla kameleon og felger så übre at de sikkert er verdt mer en modern sin bil.. :p Pluss en svart Golf da! Mye bra, men den hvite volvoen tar bare kaka!! Alle har hørt om'n, og alle dissern når'n kjører forbi.. :p

Edit: Misbrukt av ordet homo er noe av det første jeg vet.. Kameraten min tok bling-bling i øra her om da'n og folk sier det er homsete? Whetta fuck? Jeg ser ikke akkurat så mange homser som går rundt med blingblings at det gjør noe.. Sammen med lyserosa t-skjorte som desverre er på moten! Derimot kan det defineres som femi..

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...