Gå til innhold

Oppgradert Sonata

Anbefalte innlegg

Ser at 2'ern er uten strømforsyning, så da er ett av mine problemer løst ;) Om vifta i tillegg er enda stillere, samt at måten den festes på er bedre, så må dette bli en klar 6'er i mine øyne :) (Men det gjenstår jo å se, da...)

Det følger med en 450 W strømforsyning til Sonata II i utgangspunktet, men det kan jo godt hende at denne vil bli solgt uten strømforsyning.

Ahhhh :blush:

Ser jeg skummet artikkelen litt vel fort :)

Har forøvrig hørt mye bra om Antec sine strømforsyninger generelt, så min var enten et "mandags"-produkt eller bare en jalla-PSU som de solgte med kabinettene for å få dem rimelige? 1000 for kabinett og strømforsyning er omtrent det samme som en bra strømforsyning koster alene... :) (Mener å huske jeg betalte ca. 1.000,-)

Ellers så er det jo ikke så mye "jall i front" på dette:

pc73slb.jpg

Lian Li PC73SLB

Endret av daffyd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vakkert. Tenkte faktisk ikke på det. Koster flesk, men det er mulig jeg koster på meg det når jeg skal bygge ny PC. :)

det eneste jeg kan tenke på som er negativt med det kabinettet er at HDD'ene ikke er mountet "sidelengs". (Og det er vel delte meninger om det er negativt eller ikke :) ) (Men, det har gummi-foringer rundt skrue-hullene for HDD-festene, noe som visstnok reduserer vibrasjoner ganske bra. Har litt kjennskap til et annet Lian Li kabinett hvor man fester hdd'ene direkte med skrue på plast, og det overfører vibrasjoner fra HDD'ene til kabinett slik at man får resonans i døra. Ganske irriterende)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...