total Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Tenker på å kjøpe en bluetooth dongle som jeg kan koble til laptopen. har mobiltelefon med bt. (SE t610) og lurer på hva jeg kan få til med denne kombinasjonen. f.eks -surfe trådløst over gprs -bruke mobilen til fjernkontroll og styre f.eks winamp -overføre bilder o.l fra mobil til pc noe mer? Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Gleden over å måtte lade telefonen oftere? Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Skal være mulig å synkronisere kalender, kontakter osv. hvis telefonen har støtte for det. Kan jo ta backup av tlfnummer og slikt, ikke så dumt kanskje.. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Du kan styre winamp og diverse med tlf`en din. Lenke til kommentar
total Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Dealen er at jeg allerede har IR-port på både tlf og pc, men har hørt det går litt raskere med bluetooth. Lurer egentlig på om det er vits å kjøpe.. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 I forhold til det med ir-porten, kan du jo rocke litt mer rundt med telefonen iom at rekkevidden er mye større. Ir-porten må jo konstant jokkes mot med telefonen for at det skal være connection. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå