Gå til innhold

Hvordan se TV via PC gratis?


skiern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Phone: Free internet TV var jo dødsbra da! bare synd at den eneste norske kanalen der er dansk :p det finns ikke no måte å få inn Norske kanaler i dette programmet?

Hehe, det er bildekvaliteten jeg misliker, det at man får in 1000 kanaler er egentlig ganske digg;D

Lenke til kommentar
Prøvde Free Internet TV, men er ikke mulig å få inn noen norske kanaler da? Sånn som feks Discovery Channelhadde vært interessant...

Discovery Channel er vel ikke norsk den?

hehe... :!: Det har du vel rett i ja... Litt mer spennende kanaler da... :D

Lenke til kommentar
Phone: Free internet TV var jo dødsbra da! bare synd at den eneste norske kanalen der er dansk :p det finns ikke no måte å få inn Norske kanaler i dette programmet?

eneste norske kanalen er dansk?? Tror norge kom seg ut av unionen i 1814 jeg da men..... henger vel litt igjen... samfunnet har ikke fått nok tid til å kvitte seg med gamle danske røtter..... :p

Lenke til kommentar
Phone: Free internet TV var jo dødsbra da! bare synd at den eneste norske kanalen der er dansk :p det finns ikke no måte å få inn Norske kanaler i dette programmet?

eneste norske kanalen er dansk?? Tror norge kom seg ut av unionen i 1814 jeg da men..... henger vel litt igjen... samfunnet har ikke fått nok tid til å kvitte seg med gamle danske røtter..... :p

:!: Stusset litt der jeg og.

Lenke til kommentar
skaff deg ei antenne!

da får du inn TV2, NRK1, NRK2, TVNorge ;)

Nrk2 og TV norge viss du bor i de store byene... Somregel får man bare inn tv2 og nrk1...

 

EDIT: Hvis det hadde vert et program med flere norske kanaler, så ville programet antagelig vere ulovelig...

Gansdalen? stor by? HAHAHAHAAH :lol:

 

 

men, seriøst, hvordan fungerer det egentlig?, noen som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...