skiern Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Som topic sier; hvordan kan jeg se TV via PC? Har hørt an man kan hente 1000vis av kanaler via nettet og se de live gratis... Er det mulig? evt hvor? Tenker ikke da på nrk.no for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Phone Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har prøvd Free Internet TV fra holersoft, ikke noe særlig bra... Lenke til kommentar
nicolaihansen Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) En mulighet er jo å kjøpe ett tv kort til pcen...Du får nok ikke 1000vis av kanaler, men du får dem du har betalt for til den vanlige tven. Det her var kanskje ikke helt det du tenkte på? Endret 29. juni 2005 av nicolaihansen Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Med programmet coolstream kan du se noen amerikanske og kinesiske tv kanaler. Jeg pleier og se fotball der med ganske ok kvalitet. Lovligheten av dette vet jeg ikke, så jeg legger ikke ut noen link til programmet. Lenke til kommentar
nicolaihansen Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Phone: Free internet TV var jo dødsbra da! bare synd at den eneste norske kanalen der er dansk det finns ikke no måte å få inn Norske kanaler i dette programmet? Endret 29. juni 2005 av nicolaihansen Lenke til kommentar
Advancer Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 hei, Så disse 2 på finn.no: 370 kanaler på 1 CD og VisionOnline - 600 TV-kanaler Sjekk de ut //Advancer Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 hvordan virker det?, ser man tv direkte fra nettet? Lenke til kommentar
Advancer Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har ingen anelse hvordan det er fungerer desverre. Man kan jo maile de som selger tjenestene og spørre. //Advancer Lenke til kommentar
Phone Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Phone: Free internet TV var jo dødsbra da! bare synd at den eneste norske kanalen der er dansk det finns ikke no måte å få inn Norske kanaler i dette programmet? Hehe, det er bildekvaliteten jeg misliker, det at man får in 1000 kanaler er egentlig ganske digg;D Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 VisionOnline - pass på, mener jeg har lest i en tråd her på forumet at de driver med svindel.... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Phone: Free internet TV var jo dødsbra da! bare synd at den eneste norske kanalen der er dansk det finns ikke no måte å få inn Norske kanaler i dette programmet? Hvordan fikk du dette til å funke? Kommer bare svart skjerm hos meg Lenke til kommentar
skiern Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Prøvde Free Internet TV, men er ikke mulig å få inn noen norske kanaler da? Sånn som feks Discovery Channelhadde vært interessant... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Prøvde Free Internet TV, men er ikke mulig å få inn noen norske kanaler da? Sånn som feks Discovery Channelhadde vært interessant... Discovery Channel er vel ikke norsk den? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 skaff deg ei antenne! da får du inn TV2, NRK1, NRK2, TVNorge Lenke til kommentar
skiern Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Prøvde Free Internet TV, men er ikke mulig å få inn noen norske kanaler da? Sånn som feks Discovery Channelhadde vært interessant... Discovery Channel er vel ikke norsk den? hehe... :!: Det har du vel rett i ja... Litt mer spennende kanaler da... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) skaff deg ei antenne!da får du inn TV2, NRK1, NRK2, TVNorge Nrk2 og TV norge viss du bor i de store byene... Somregel får man bare inn tv2 og nrk1... EDIT: Hvis det hadde vert et program med flere norske kanaler, så ville programet antagelig vere ulovelig... Endret 30. juni 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
TheRipper3 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Phone: Free internet TV var jo dødsbra da! bare synd at den eneste norske kanalen der er dansk det finns ikke no måte å få inn Norske kanaler i dette programmet? eneste norske kanalen er dansk?? Tror norge kom seg ut av unionen i 1814 jeg da men..... henger vel litt igjen... samfunnet har ikke fått nok tid til å kvitte seg med gamle danske røtter..... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Phone: Free internet TV var jo dødsbra da! bare synd at den eneste norske kanalen der er dansk det finns ikke no måte å få inn Norske kanaler i dette programmet? eneste norske kanalen er dansk?? Tror norge kom seg ut av unionen i 1814 jeg da men..... henger vel litt igjen... samfunnet har ikke fått nok tid til å kvitte seg med gamle danske røtter..... :!: Stusset litt der jeg og. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 skaff deg ei antenne!da får du inn TV2, NRK1, NRK2, TVNorge Nrk2 og TV norge viss du bor i de store byene... Somregel får man bare inn tv2 og nrk1... EDIT: Hvis det hadde vert et program med flere norske kanaler, så ville programet antagelig vere ulovelig... Gansdalen? stor by? HAHAHAHAAH men, seriøst, hvordan fungerer det egentlig?, noen som vet? Lenke til kommentar
Martin-_- Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Merkelig at ingen har nevnt Winamp? Det beste LIVE\TV Programme ever Dere burde laste det ned www.winamp.com Endret 1. juli 2005 av Martin-_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå