int20h Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 HP er klar med en ny AMD Turion-basert bærbar maskin der man har integrert fingeravtrykkleser. Prisen ser ut til å blir forholdvis gunstig. Les mer Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 prisen virker fin i utlandet (1000dollar), men med norske avgifter havner denne fort på 10000kr, og blir da uaktuell for min del. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg lurer litt på hvorvidt disse fingeravtrykk-leserene er en bra ting, det har jo vært vist at det er veldig enkelt å lure de. Men på den andre siden, så er jo folk veldig sløve med vanlige passord også. AtW Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg lurer litt på hvorvidt disse fingeravtrykk-leserene er en bra ting, det har jo vært vist at det er veldig enkelt å lure de. Men på den andre siden, så er jo folk veldig sløve med vanlige passord også. AtW Joda fingeravtrykk lesere er en god ting, men ikke alltid like praktisk da man kan lett lure dem, bare tenk på alle lesbare avtrykk som sitter bare på den bærbare, med litt triksing så kan man lett få tilgang til pcen og all informasjonen som står der. Hadde heller sett en løsning der den biometriske delen kobles fra pcen akkurat som en nøkkel og må settes inn samt verifiseres med fingeravtrykk samt kanskje en standard kode. Da hadde sikkerheten vært mye bedre. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Men så ut til å bli en god pc, så den frister, håper bare ikke det er XGA-oppløsning :\ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg er litt skeptisk til dette biometriske greiene, men ellers ser den spennende ut. Lenke til kommentar
krisealv Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Regna med det blir xga på skjermen, det e typisk; håpe på amd og ytelse, får det til billig penge, så kuttar dei på det viktigaste på heile pcen. Regnar ikkje med at du kan få denne med uxga slik som t43 i alle tilfelle, sxga+ blir for grovt på 15". Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Dere finner en relativt utfyllende test av HP Compaq nx6125 her: http://www.hardwarezone.com/articles/view....667&cid=14&pg=1 Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Om den holder samme kvalitet som resten av nc/nx serien så blir nok dette en helt kurrant maskin for de som vil ha en billig amdbasert bærbar Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Dere finner en relativt utfyllende test av HP Compaq nx6125 her:http://www.hardwarezone.com/articles/view....667&cid=14&pg=1 Stod ikke noe grundig om det Biometriske sikkerhetssystemet, det var litt skuffende. Men ellers gode spesifikasjoner på den, men ikke noe for gameren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå