Rykende_Kaffe Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 ja det jeg lurer på er om det finnes programmer som lar deg bruke dataen som en vekkerklokke. noen som vet? Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 du får selv oversett fra engelsk til norsk (har ikke xp norsk) start - programs - accessories - system tools - scheduled tasks inne i scheduled tasks trykker du på new sceduled task finner deg en winamp play list setter når den skal kjøres setter klokkeslett. før du legger deg så skrur du volumet på pcen opp og blir vekka av god musikk om mårran mvh nokiakiller Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har tenkt på dette selv Hvorfor har ikke Microsoft fiksa dette? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 AAaaaah, genialt! Ingenting er som å bli rista ut av senga til en Basstest, og en THX Godkjent Tweeter-test etterpå! (Ja, den er faktisk THX godkjent.. står det..) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hva med å våkne til din yndlingsmusikk? http://winamp.com/plugins/browse.php?searc...r=C&query=alarm Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 AAaaaah, genialt! Ingenting er som å bli rista ut av senga til en Basstest, og en THX Godkjent Tweeter-test etterpå! (Ja, den er faktisk THX godkjent.. står det..) Jeg misstenker deg for å ha sans for god lyd. rite? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Tja, gjør ikkenoe.. skulle hatt ny forsterker, men.. Høyttalerne er vel ikke de verste hittil når man sitter med en 27 år gammel Yamaha CA-710 Natural Sound forsterker.. (Ja, den heter faktisk "Natural Sound"..) Har en tuner i samme serien.. den heter vel CT-710 om jeg ikke husker feil.. står i boden nå.. Har lyst på NAD C372, men den er litt for dyr for min lommebok.. Skal jo ha bil snart også.. Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 du må ha på pc'n vil jeg tro? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 du må ha på pc'n vil jeg tro? Må nok det. Selv kunne jeg tenke meg bare en alarm-lyd fra pc'en som kunne vekke meg. Har på musikk fra pc'en mens jeg sover uansett, så å bli vekket av musikk hjelper ikke. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Programvare har egen kategori. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg