CurSe Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har søkt på diverse walkthrougs på google uten hell. Jeg tenkte jeg skulle teste Prince Of Persia - Sand Of Time og det spillet var ganske kult. Men jeg sitter veldig fast for øyeblikket. Har kommet til stedet hvor jeg tydeligvis skal drepe faren til prinsen. Jeg har drept de monstrene som kjemper ved hans side, men det virker som om at faren er udødelig. Jeg har prøvd å hoppe over han mens jeg slår, angripe via veggen og angripe med vanlig X og Y. Ingenting av dette ser ut til å skade han og etter å ha slått på han i ca en halvtime så har jeg gitt opp. Damen med pil og bue har skutt X antall piler i han, men det skader han heller ikke. Uansett hva jeg gjør så klarer han å blokke angrepene mine. Hvordan dreper jeg han? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Tok dette fra GameFAQs.com. Den beste walkthrough siden. Advarsel: Ikke les videre, om du ikke har spilt spillet. Innholder spoilere! Finally, all normal monsters will begone, and you're left with the King. He's pretty easy, actually. Vault over him, and slash with your sword or Dagger. The freeze function of the Dagger won't work here, but you can still deal some nice damage with it. Keep jumping over him and slashing. He will block your attacks half of the time, but if you keep attack this way, he won't have time to attack for himself. So vault, attack, vault, attack and vault again until he's down. Then, just use the Dagger to finish him off. Congratulations, you've just beaten your first boss! The Prince will jump into the next save-point on his own. Endret 29. juni 2005 av StaBBer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå