ThaBman Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Noen som har noen GODE kabinetter som anbefales under 600 kr? Helst i sort Tar i mot alle råd Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Det er mye å ta av her. Skal du ha med strømforsyning, ville jeg anbefale Aspire X-Dreamer II til 560,- eller Antec SLK2650BQE til 640,- (litt over 600,-, sorry). Du skal ikke regne med å få verdens beste strømforsyning med kabinettet til den prisen, men dette skulle være helt greit. Uten strømforsyning, f.eks. Cooler Master Cavalier 3 550,-. Antec SLK3000B 400,-, Dessuten har de flere hos Microplex, f.eks. R101A og Air Black fra R3 System. Og for all del: Mercury, 7104, Sort Du finner test av dette kabinettet i HWs testarkiv. Hvis du er villig til å gå litt opp i pris, skal du også vurdere Lian Li PC7BSCAND til nærmere 800,- Her har du noe å tygge på. Lykke til! Edit: linken til Lian Li er gal, men du finner det til 795,- hos Microplex. Scand- ett eller annet. Endret 29. juni 2005 av bureaucrator Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har personlig erfarin med Antec og jeg synes de har ganske gode kabinetter! Du får i mine øyne hva du betaler for og litt mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå