Gå til innhold

Alle fotballpublikum idioter?

Tbau5

Anbefalte innlegg

Liker å se på fotball på tv. Mye kortere til dass og snacks. Men for en tid siden ble jeg invitert med på kamp av en kamerat med sessongkort. Tenkte jeg skulle føle litt på den gode stemningen det var på stadion. Men slik ble det ikke. Det virker som om konseptet med å heie på sitt eget lag har falt helt bort i forhold til å klage på dommeren/linjedommeren/kapteinen/det andre laget, selfølgelig akkompaniert med irriterende pipekonserter. Dette var hjemme på Lerkendal, er publikum slik andre steder i det langstrakte land og?

Hadde blitt mye bedre stemning på stadion hvis det var en "konkurranse" der det var om å gjøre å heie hardest på sitt eget lag. Lær av skipublikumet. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her i Oslo og i Klanen er det kjempegøy å stå. Blir jo litt klaging på dommern ol. når det går dårlig, men så lenge det går bra er det helt topp. Tror klaginga på alt og alle er et fenomen vi bare må leve med :no: .

Edit: En heie-konkuranse hadde ikke virket i det hele tatt så lenge Klanen er med ;) .

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar

Supportere i Norge, min rangering:

1. Ålesund.

2. Brann

3. Enga

4. Viking/Rosenborg

Ålesund vinner noe overraskende min liste. Det er MEGET imponerende at de har over 10 000 i snitt når byen kun teller 40 000 innbyggere.

Brann-publikummet er Norges beste. Ingen tvil om det.

Klanen er unik når man snakker om norske supporterklubber.

Både Viking og Rosenborg kan skilte med høye tilskuertall.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Er endel av gamet å kjefte på dommeren og motstanderens lag. Å kjefte på egne spillere derimot, det er latterlig.

Forresten, det er "konkuranse" om å synge høyest mellom supportergruperingene. Samt at NSA deler ut gullblusset hvert år til den supportergruperingen som gjennomfører det beste tifo-showet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Viking må ha den dårligste supporterskaren i landet. Eneste de kan brøle ut er V-I-K-I-N-G VIKING.

Branns 12. mann er selvsagt best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...