Sitronade Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg last ned en fil ved navnet ''timesync'' som jeg byttet ut med orginalfilen for å få x10 drawdistance. Spillet crasher når jeg flyr for høyt. Og selfølgelig har jeg ikke backa up Hvis noen kune sendt meg ''timesync'' fila som ligger i ''data'' hadde det vert supert... Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Snakker du om timecyc.dat? Fant ingen timesync. timecyc.zip Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Fant ikke ved navnet timesync så tok det som liknet så regner da med at timesync ikke er i mappen siden GTA SA fungerer hos meg. EDIT: timecyc.dat og timecycp.dat var de som lå i mappen hos meg Filer.zip Endret 29. juni 2005 av Chief_R-W Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Beklager, det er timecyc.dat vi snakker om.. Tusen takk Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg last ned en fil ved navnet ''timesync'' som jeg byttet ut med orginalfilen for å få x10 drawdistance. Spillet crasher når jeg flyr for høyt. Og selfølgelig har jeg ikke backa up Hvis noen kune sendt meg ''timesync'' fila som ligger i ''data'' hadde det vert supert... Prøvde det samme.......husket å ta vare på originalfilene også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå