Gå til innhold

Fjortiser; hva kjennetegner en?


Killerquo

Anbefalte innlegg

- En som synest råning er kult.

Trenger man å være fjortis om man liker råning? :hrm::nei:

Så man er ikke fjortiss hvis man liker overstyla 240'er malt med husmaling, uten skilt og med totalsota frontlykter?

Gi meg en god grunn til at man må være fjortis for å like det? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- En som synest råning er kult.

Trenger man å være fjortis om man liker råning? :hrm::nei:

Så man er ikke fjortiss hvis man liker overstyla 240'er malt med husmaling, uten skilt og med totalsota frontlykter?

Gi meg en god grunn til at man må være fjortis for å like det? :hmm:

Fordi bare fjortisser synest det er tøft med for stor bakvinge og en lyd som de tror at kommer fra en turbo, men som egentlig kommer fra diverse hull i eksospotta.

 

En annen ting med rånebiler som fjortissene liker er at de som regel har et stereoannlegg med 1000 W og høy bass, men som ikke har diskant og som har elendig lydkvalitet. :p

Lenke til kommentar
Edit: Jeg mener også at folk som skal rette opp feil til folk på død og liv er fjortis, og de som hele tiden "må" sladre..

Kommer vel mer eller mindre an på? Folk som sier at det er feil hvis noen skirver "Hvem skjermkort er best?", eller sier at det er feil å skrive "volvo Rul0r 1337 for teh win!!!!!! 111 saab sux0r!!!!! 111" er ikke nødvendigvis fjortisser.

Tenkte heller på feil som ikek og sånt. :)

Lenke til kommentar

Dette er bare noen av punktene som er fjortis i min verden:

 

- Jenter/gutter som bytter dame/type fortere enn en "normal" person bytter sokker.

 

- Skal ha alle andre til å synes synd i seg. Spesielt jenter liker å utrykke dette via MSN-nicket sitt, f. eks "Kanskje jeg bare skal gå å henge meg? Ingen bryr seg om meg :(

 

- Blir full på 1-2 rusbrus (denne er selvfølgelig nevnt, men er derimot en klasikker)

 

- Røyker fordi alle andre gjør det

 

Dette er bare noen av punktene :)

Lenke til kommentar
Dette er bare noen av punktene som er fjortis i min verden:

 

- Jenter/gutter som bytter dame/type fortere enn en "normal" person bytter sokker.

 

- Skal ha alle andre til å synes synd i seg. Spesielt jenter liker å utrykke dette via MSN-nicket sitt, f. eks "Kanskje jeg bare skal gå å henge meg? Ingen bryr seg om meg :(

 

- Blir full på 1-2 rusbrus (denne er selvfølgelig nevnt, men er derimot en klasikker)

 

- Røyker fordi alle andre gjør det

 

Dette er bare noen av punktene :)

Ditto

Lenke til kommentar

- Tror han har muskler/sixpack fordi han kan se ribbeinene sine

Slike fjortisser går ofte rundt og sier: "Jeg har begynt å pumpe jern! Hver dag! Jeg begynner å få de svære musklene nå!"

Eller: "jei har bynt å pompe jærn!! vær dag!!! jei byner å få di svære musklene nå!!!!!!1"

 

:p

Lenke til kommentar
Fordi bare fjortisser synest det er tøft med for stor bakvinge og en lyd som de tror at kommer fra en turbo, men som egentlig kommer fra diverse hull i eksospotta.

 

En annen ting med rånebiler som fjortissene liker er at de som regel har et stereoannlegg med 1000 W og høy bass, men som ikke har diskant og som har elendig lydkvalitet. :p

Jeg vil heller kalle det for harry. Eller pakkisene på Grønland

Lenke til kommentar

OK, her er min definisjon på fjortiss. Jeg må legge til at jeg ikke har lest hva dere andre har skrevet. Enda.

 

Fjortisser:

 

-Drikker alkoholfritt øl og tror de er tøffe

-Drikker alkoholholdig øl og tror de er tøffe

-Liker alt som alle andre liker

-Skriver på spesielle måter, slik som 1337

-Har ikke noen egne meninger

-Er veldig glad i å snakke om (og poste for den saks skyld) ting om tisser, rumper og m.m

-Blir "drita" etter 1 øl

-Tenker bare på sex hele tiden og tror de har peiling

-Spammer ned fora med masse forskjellig tull

-Trener kanskje mye og skryter av at de merker forskjellen

 

Det er vel det jeg kan komme på nå. Skal seff oppdatere når jeg er litt mer frisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...