Ø.B. Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 - En som synest råning er kult. Trenger man å være fjortis om man liker råning? Så man er ikke fjortiss hvis man liker overstyla 240'er malt med husmaling, uten skilt og med totalsota frontlykter? Gi meg en god grunn til at man må være fjortis for å like det? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 - En som synest råning er kult. Trenger man å være fjortis om man liker råning? Så man er ikke fjortiss hvis man liker overstyla 240'er malt med husmaling, uten skilt og med totalsota frontlykter? Gi meg en god grunn til at man må være fjortis for å like det? Fordi han ikke liker det og han er så voksen Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 I følge mange kule antigamere spiller fjortisser gjerne CS. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 - En som synest råning er kult. Trenger man å være fjortis om man liker råning? Så man er ikke fjortiss hvis man liker overstyla 240'er malt med husmaling, uten skilt og med totalsota frontlykter? Gi meg en god grunn til at man må være fjortis for å like det? Fordi bare fjortisser synest det er tøft med for stor bakvinge og en lyd som de tror at kommer fra en turbo, men som egentlig kommer fra diverse hull i eksospotta. En annen ting med rånebiler som fjortissene liker er at de som regel har et stereoannlegg med 1000 W og høy bass, men som ikke har diskant og som har elendig lydkvalitet. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Edit: Jeg mener også at folk som skal rette opp feil til folk på død og liv er fjortis, og de som hele tiden "må" sladre.. Kommer vel mer eller mindre an på? Folk som sier at det er feil hvis noen skirver "Hvem skjermkort er best?", eller sier at det er feil å skrive "volvo Rul0r 1337 for teh win!!!!!! 111 saab sux0r!!!!! 111" er ikke nødvendigvis fjortisser. Tenkte heller på feil som ikek og sånt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Dette er bare noen av punktene som er fjortis i min verden: - Jenter/gutter som bytter dame/type fortere enn en "normal" person bytter sokker. - Skal ha alle andre til å synes synd i seg. Spesielt jenter liker å utrykke dette via MSN-nicket sitt, f. eks "Kanskje jeg bare skal gå å henge meg? Ingen bryr seg om meg - Blir full på 1-2 rusbrus (denne er selvfølgelig nevnt, men er derimot en klasikker) - Røyker fordi alle andre gjør det Dette er bare noen av punktene Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Dette er bare noen av punktene som er fjortis i min verden: - Jenter/gutter som bytter dame/type fortere enn en "normal" person bytter sokker. - Skal ha alle andre til å synes synd i seg. Spesielt jenter liker å utrykke dette via MSN-nicket sitt, f. eks "Kanskje jeg bare skal gå å henge meg? Ingen bryr seg om meg - Blir full på 1-2 rusbrus (denne er selvfølgelig nevnt, men er derimot en klasikker) - Røyker fordi alle andre gjør det Dette er bare noen av punktene Ditto Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 - Tror han har muskler/sixpack fordi han kan se ribbeinene sine Slike fjortisser går ofte rundt og sier: "Jeg har begynt å pumpe jern! Hver dag! Jeg begynner å få de svære musklene nå!" Eller: "jei har bynt å pompe jærn!! vær dag!!! jei byner å få di svære musklene nå!!!!!!1" Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 - Tror han har muskler/sixpack fordi han kan se ribbeinene sine Slike fjortisser går ofte rundt og sier: "Jeg har begynt å pumpe jern! Hver dag! Jeg begynner å få de svære musklene nå!" Eller: "jei har bynt å pompe jærn!! vær dag!!! jei byner å få di svære musklene nå!!!!!!1" Sant nok! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Lange nick med 1337, masse rare tegn og stor og liten bokstav om hverandre.. Alle slike sletter jeg momentant! Du har jo et drit langt nick da!! Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg har aldri smakt alkohol selv, så vet ikke alt om det, men tror ikke man skal kunne bli full av munkholm Da det eksisterer noe som kalles Placebo-effekten, går det fint an å bli full på Munkholm. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 14/15-åringer som pumper muskler hver dag uten å ha en fjerneste aning på trening og kosthold er fjortis. Spesielt de som skryter av det. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Fordi bare fjortisser synest det er tøft med for stor bakvinge og en lyd som de tror at kommer fra en turbo, men som egentlig kommer fra diverse hull i eksospotta. En annen ting med rånebiler som fjortissene liker er at de som regel har et stereoannlegg med 1000 W og høy bass, men som ikke har diskant og som har elendig lydkvalitet. Jeg vil heller kalle det for harry. Eller pakkisene på Grønland Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 OK, her er min definisjon på fjortiss. Jeg må legge til at jeg ikke har lest hva dere andre har skrevet. Enda. Fjortisser: -Drikker alkoholfritt øl og tror de er tøffe -Drikker alkoholholdig øl og tror de er tøffe -Liker alt som alle andre liker -Skriver på spesielle måter, slik som 1337 -Har ikke noen egne meninger -Er veldig glad i å snakke om (og poste for den saks skyld) ting om tisser, rumper og m.m -Blir "drita" etter 1 øl -Tenker bare på sex hele tiden og tror de har peiling -Spammer ned fora med masse forskjellig tull -Trener kanskje mye og skryter av at de merker forskjellen Det er vel det jeg kan komme på nå. Skal seff oppdatere når jeg er litt mer frisk. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Fjortisser: -Tenker bare på sex hele tiden hva var det du kalte meg ? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Fjortisser: -Tenker bare på sex hele tiden hva var det du kalte meg ? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 fy faen for et kallenavn, da! Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 /[etallica' date=30/06/2005 : 01:59] fy faen for et kallenavn, da! Ja, stygt å se på, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå