Pilot_ Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Luzifer: det har jeg alldri sagt heller.jeg sa bare at det er typisk Er enig det er en del av de ja, men slett ikke alle er slik Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Min definisjon føjer seg under det som har blitt sagt ang. ting som blottet for egne meninger, smak og tom i hodet. Men en annen ting jeg forbinder med fjortis, i mitt hode, er evnen til å ikke formulere seg riktig på nett. IM og IRC, tenker jeg mest på. Folk som ikke greier å skrive med stor forbokstav, deler opp ord, driter i spørsmålstegn, pøser på med utropstegn og punktumer, er i mitt hodet fjortis. Det gir sikkert ikke noe mening, men det er min mening. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) - En som skriker: "Fy Faen så full jeg er!" etter en slurk med lettøl. - En som "liker" noe kun fordi alle andre liker den. ÆSJ Jeg går selv i 10.klasse, og vi har en del av de som blir lett fulle. Jeg har aldri smakt alkohol selv, så vet ikke alt om det, men tror ikke man skal kunne bli full av munkholm Endret 29. juni 2005 av magubrothers Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 En fjortis har: - 5 meter langt nick på MSN - Skriver sms-språk, masse skrivefeil og orddelingsfeil - Bruker kolonpe (altså rekke tunge () ) forferdelig mye - Tror han har muskler/sixpack fordi han kan se ribbeinene sine - Kødder mye med jenter og tror at de liker ham - Tror han drikker og tror han fester når han har slukt i seg en lettøl og er i et hus med full musikk - Rir på bølgen, moteslave og blottet for egne meninger. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) - En som skriver 1337 språk - En som synest råning er kult. Tja, fjortis er en tilstand, ikke en alder.. Tror det ble nevnt tidligere. Men ja, er enig i at 14tiss er tull.. liker det ikke i det heletatt selv.. Blir flau, hvis at noen "drekker" og skriiiker ut "æææhåhåqhahahahhæhæhåhåhå nå æjjåsåfull!!!" Tror ikke jeg har vært sånn.. Og ja, siden dere nevner råning, skal jeg opprette en egen tråd, der vi skal definere "Råning" Og ja, 1337 språk? Hvorfor whiner du om at andre user det a? skjer me det a? *14tizz-alarm* "chill" EDIT: Det med fylle ut både nick, og personlig melding med sååå mye usansynlig.. Det er så teit.. OG SLITSOMT og lese.. og ja, var det ikke bevist ett sted at hvis du trodde du drakk alkoholholdig drekke, så ble du "full"? Tror det ble "forsket" på av noen tyske forskere elns.. Ja, på voksne folk.. Endret 29. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Fjortiser har også laaaaange nick på msn! Mange hvertfall edit: Tready sa visst det over her ja.. Anyway Endret 29. juni 2005 av erlendru Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Lange nick med 1337, masse rare tegn og stor og liten bokstav om hverandre.. Alle slike sletter jeg momentant! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Jeg er 15, men jeg vet ikke om jeg er "fjortiss". Jeg er hyper og bare snakker hele tia, men jeg har ikke mange LAAAANGE nick's og skriver ikke 1337... Jeg synes rånere er teite...kjører rundt i Brandbu og plukker opp småjenter...æsj. Og jer har forresten ikke smakt Alkohol.. OnT: De blir ofte kjærester med folk på MSN Messenger, gjerne folk de ikke har sett og som bor i Sverige.. Endret 29. juni 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
consilium Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 I present - Teh longest MSN-list evahh (Copyright en på forumet, husker ikke hvem): Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) - En som skriker: "Fy Faen så full jeg er!" etter en slurk med lettøl. Edit: Omg ja, slike msn-nick. Får helt vondt i hodet. Endret 29. juni 2005 av Stine Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg har aldri smakt alkohol selv, så vet ikke alt om det, men tror ikke man skal kunne bli full av munkholm Teoretisk sett tror jeg ikke at det er mulig. Men, dog. Det finnes altid noen som blir ''sånn'' av det. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 En fjortis har: - 5 meter langt nick på MSN - Skriver sms-språk, masse skrivefeil og orddelingsfeil - Bruker kolonpe (altså rekke tunge () ) forferdelig mye - Tror han har muskler/sixpack fordi han kan se ribbeinene sine - Kødder mye med jenter og tror at de liker ham - Tror han drikker og tror han fester når han har slukt i seg en lettøl og er i et hus med full musikk - Rir på bølgen, moteslave og blottet for egne meninger. Likte den beskrivelsen. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg mener at "fjortis" er et stadie noen hopper inn på da de er 14 år. BTW. Jeg er 14 (blir 15). og jeg har ikke vært innom ca. 90% av alle de pungtene dere skreiv.. Det er mange i klassen min som ikke kan regnes som "fjortiser", men vi er jo 14 år... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 En fjortis benekter også at han/hun er fjortis på harde livet... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Om noen har skrivefeil må man jo ikke være fjortis, det kan jo hende det bare er en som har problemer med å skrive rett. Er enig med de fleste i denne tråden, fjortisser tror det er kult å være full, følger mengden osv. Jeg har selv ofte blitt kalt fjortis, uten å kunne forstå hvorfor. Men det gjør ikke noe, er jeg fjortis er det jo bare å drite i meg hvis det er for ille. Edit: Jeg mener også at folk som skal rette opp feil til folk på død og liv er fjortis, og de som hele tiden "må" sladre.. Endret 29. juni 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) - En som synest råning er kult. Trenger man å være fjortis om man liker råning? Så man er ikke fjortiss hvis man liker overstyla 240'er malt med husmaling, uten skilt og med totalsota frontlykter? Endret 29. juni 2005 av superseven Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Edit: Jeg mener også at folk som skal rette opp feil til folk på død og liv er fjortis, og de som hele tiden "må" sladre.. Kommer vel mer eller mindre an på? Folk som sier at det er feil hvis noen skirver "Hvem skjermkort er best?", eller sier at det er feil å skrive "volvo Rul0r 1337 for teh win!!!!!! 111 saab sux0r!!!!! 111" er ikke nødvendigvis fjortisser. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 - Tror han har muskler/sixpack fordi han kan se ribbeinene sine Slike fjortisser går ofte rundt og sier: "Jeg har begynt å pumpe jern! Hver dag! Jeg begynner å få de svære musklene nå!" Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 I present - Teh longest MSN-list evahh (Copyright en på forumet, husker ikke hvem): http://privat.bluezone.no/ravi/SuperFjortisMSN.jpg hahaehahoohoho, det var artig. Jeg ler faktisk høylytt nå. Men fjortisser ja. Hm, snedige de. En fjortis for meg er en person som har en trang for bevise at han ikke er en fjortis. Så, basically, youre all fjortizzez to me. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå