carl-kr. Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 hei! maskinen min er full av rare greier!! hvilken "remover burde jeg bruke?? har lastet ned mange forskjellige,men når jeg er ferdig å scanne, ber de meg om å registrere meg!! fins det ikke noe dær ute som er bra og GRATIS!? har brukt ad-aware i lang tid,men har mistet litt tiltro til programmet da jeg har rare ting på pcen min som programmet ikke finner... takker for svar og kansje en link.. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) MS Antispyware Forbausende bra egentlig. Edit: Fiksa link. Endret 29. juni 2005 av Røvenskiold Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 -Adaware (best i test) -Spybot search and destroy Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Der skulle de tre mest pålitelige gratisprogrammene være listet opp. De er også gode uavhengig av pris. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Husk å oppdatere alle de tre programmene etter at de er lastet ned, slik at du får optimal beskyttelse. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg vil ikke anbefale MS "normal program terminator". Den ville visst slette VNC-serveren min, samt at jeg har hørt om mye annet rart den ville ta hos andre. Helt normale fildelingsprogrammer som garantert ikke var spyware. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) hei! maskinen min er full av rare greier!! hvilken "remover burde jeg bruke?? har lastet ned mange forskjellige,men når jeg er ferdig å scanne, ber de meg om å registrere meg!! fins det ikke noe dær ute som er bra og GRATIS!? har brukt ad-aware i lang tid,men har mistet litt tiltro til programmet da jeg har rare ting på pcen min som programmet ikke finner... takker for svar og kansje en link.. Er du så sikker på at maskinen din er full av rare greier. De antispywareprogrammene som tilbyr scan men som vil ha deg til å betale for å fjerne, de er kjent for å "finne" greier som de faktisk legger igjen selv, eller som ikke er der i det hele tatt. At ikke AdAware finner noe kan således være helt logisk. Endret 29. juni 2005 av zjulik Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg vil ikke anbefale MS "normal program terminator". Den ville visst slette VNC-serveren min, samt at jeg har hørt om mye annet rart den ville ta hos andre. Helt normale fildelingsprogrammer som garantert ikke var spyware. Vel, for eksempel KaZaA er et kjent fildelingsprogram, men innholder spyware. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Vel, for eksempel KaZaA er et kjent fildelingsprogram, men innholder spyware. Ja, det stemmer. Men ingen i min omgangskrets er så hjernedøde at de bruker det. Vare bearshare og et annet tror jeg Fildelingsprogrammer for Windows er lenge siden jeg har tuklet med. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Bearshare? Hm. Betalversjonen er visst ren, men... http://www.spywareinfo.com/articles/p2p/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå