eARNIe Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Når jeg er inne i Windows så fungerer diskett stasjonen. Jeg har en SAT-A harddisk så jeg har driverne på en diskett. Når jeg skal formatere så trykker jeg F6, og alt ser ut til å gå greit, men så kommer det ganske fort om jeg vil Innstallere noe fra diskett eller alternativt. Hvis man vil det trykk "A", dette gjør jeg. DA får jeg beskjed sett inn diskett i A:\ Disketten fra maskinvare leverandør eller noe ( husker ikke helt). Dette gjør jeg, og trykker "A" på nytt, men hele tiden kommer samme beskjed. Peiling på hva som kan være feil? Takker for hjelpen Endret 29. juni 2005 av eARNIe Lenke til kommentar
Strengen Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 kopierer et svar jeg nettopp gav: hvis du f.eks. får floppy disk fail 40.. så må du evt snu og vende på de forskjellige kontaktene på floppykabelen evt prøve de(n) andre kontakten(e) på kabelen, om mulig snu den.. evt snu kabelen på hk eller endevende den Lenke til kommentar
eARNIe Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 hmmm, godt mulig det , men jeg tror nok heller det er noe med driveren. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) windows trenger ikke driver for diskettstasjon, det er innebygd. Men du kan jo sjekke bios og se om floppy er disabled. Eller kanskje diskettstasjonen bare er defekt Endret 29. juni 2005 av mhsalangli Lenke til kommentar
eARNIe Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 det sakl jeg gjøre. brb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå