x871kx6167ss7 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har hatt et x800pro agp kort i over et halvt år snart. Og når jeg fikk det kunne jeg overklokke det opp til 525/560 med atitool med orginal kjøler som også kjøler minnet på undersiden. Men nå kommer jeg max 520/520 før PCen klikker. Jeg bruker TTbigwater + aquagrati som kjøler GPU og minnet på undersiden av kortet og passiv kjøling på minnebrikkene på toppen av kortet. Kan det være at den første overklokkingen har skadet kortet slik at den ikke kommer opp til den samme frekvensen eller er det mulig at det ikke er bra nok kjøling? Uklokket: Temp idle: 35-40 Temp load: 55 Rom: 25 Klokket 520/520: Temp idle: 56 Temp load: Rom: 25 Fikk også error flere ganger i ATiTool Lenke til kommentar
tuusjr Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Var romtemperaturen din den samme for et halvt år siden som nå? Husk at vinter/ sommer kan ha litt å si for hvordan du kan overklokke hvis du sitter i et litt trekkfullt rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå