Froddo Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hei Har hatt meg en runde rundt i noen av Bergens fotobutikker. SKal kjøpe et Speilreflekskamera innen to uker. Har ennå ikke funnet en butikk med mange modeller og dyktige medarbeidere. Har du en butikk du kan anbefale? Når jeg skal handle for 15-20.000.- ønsker jeg å få følelsen av at selgeren har fagkunnskap om det han selger. På forhånd takk Lenke til kommentar
lmopheim Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hva med Ur og Foto i Nygaten? Har også nettbutikk: Foto og Video Lenke til kommentar
heleke Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Vil også anbefale Ur og Foto. Bruker de også på jobb (Bergensavisen). Lenke til kommentar
Froddo Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Takker for hjelpen. Skal stikke innom og ta en prat med de. Var innom en annen butikk i Bergen sentrum hvor jeg ikke fikk spesielt godt inntrykk av fagkunnskapen til de jeg snakket med. Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Anbefaler definitivt Ur & Foto. God kunnskap og seriøs service. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Henger meg på ur og foto. Bare synd at dei er slått saman med fotovideo. Du kunne få meget gode rabatter der før viss du var innom meir enn ein gong i året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå