Mellet Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Har kjøpt en: Zalman CPU Men så ble den ene skruen ødelagt. Det er 2 skruer av denne sorten som følger med. Disse brukes til å feste cpu'en til hovedkortet. Så jeg lurte på om noen vet hvor jeg får bestilt en ny slik skrue? Edit: Det er gullskruene på bildet. Endret 29. juni 2005 av Mellet Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Løp ned på din lokale jernvarsjappe og kjøp en ny. Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Løp ned på din lokale jernvarsjappe og kjøp en ny. Har sjekket her, men de hadde ikke en slik skrue. Edit: Noen som vet hva skruen heter ? Endret 28. juni 2005 av Mellet Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Bilde? Lagt til i første post Endret 29. juni 2005 av Mellet Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Mente bilde av selve skruen jeg. Vanskelig å se på det bildet. Er det tommelskruene du mener? Hvis ja, så trenger du bare en vanlige med samme dimensjoner som underdelen, kan godt være lenger også. Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Mente bilde av selve skruen jeg. Vanskelig å se på det bildet. Er det tommelskruene du mener? Hvis ja, så trenger du bare en vanlige med samme dimensjoner som underdelen, kan godt være lenger også. Det er en tommelskure ja.. Men den har skruehull på toppen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå