Jubelsau Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hver gang jeg starter maskinen får jeg en melding som lyder: "CPU is unworkable or has been changed. Please REcheck CPU SOFT MENU". Noen som vet hva det kommer av? Har ingen anelse selv :s Lenke til kommentar
Øyboer Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Prøv å trykke f1, leste en plass at alt ble bra da hos en annen... Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Prøv å trykke f1, leste en plass at alt ble bra da hos en annen... Ja, jeg har gjort det, men den samme meldingen kommer uansett hver gang jeg starter maskinen. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) har samme problem... jeg har bare satt den til "halt on no errors", maskinen starter opp på riktig hastighet. jeg bruker en gammel northwood vel og merke Endret 29. juni 2005 av Brute Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Ok. En venn av meg sier at det kan være at CPUen ikke sitter ordentlig fast. Kan det være tilfelle? Lenke til kommentar
TheRipper3 Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har fått den samme meldingen etter at jeg har klokket cpu. prøve å kjøre vanlige innstilninger... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg har hatt samme problem, jeg tok ut prosessoren, satte den inn, og da virket det. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Hmmm... Flere forslag? Lenke til kommentar
Remind Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 test den på en annen maskin for å sjekke om en funker Lenke til kommentar
staljin Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hei, Still inn CPU frekvens manuelt i Bios!!! Det fikser problemet. Kommer samme melding igjen etter at du har lagra forandringene i BIOS, og starta på nytt, still inn CPU på lavere frekvens og prøv videre. Tror ikke det er slik at CPU ikke sitter sikkelig i CPU socket. Staljin Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Takk. Jeg satte den på default, og det hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå