Gå til innhold

Din største flause, fortell!

Luv

Anbefalte innlegg

Nå har det blitt endel lignende topicer i det siste, men jeg satser på at jeg får lov å holde liv i denne.

Hva er din flaueste opplevelse? Din største flause? Kan tenke meg at det sitter endel peop's som har opplevd mye rart opp gjennom tidene.

Kan da starte med å si at jeg ikke har hatt noen skikkelig store flauser enda. Det flaueste jeg har opplevd, må være den dagen jeg kræsjet med ei gammel dame som satt i parmobil. Begge skulle rundt et hjørne, jeg i stor fart, og hun i vanlig gange-fart. Det som skjedde videre, var at jeg trykka frambremsa inn av all min styrke. *Vips*, der lå jeg i fanget hennes med sykkelen min over meg.. Skal sies at det ikke var så stort publikum til stede, men flaut var det...

EDIT: Kom på en ting til. Jeg var på fylla i 9-tiden i mitt eget boligfelt. Det som er litt dumt er at jeg ikke husker noe mellom 21.00 og 01.00. Ikke rart jeg har fått mange blikk i det siste.

Endret av dD.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først av allt.. Prøv å ikke le av meg ;)

Da jeg gikk i første klasse, skulle klassen vår ha svømming... Og selfølgelig klarte jeg å prestere å glemme å ta på meg badebuksen og kom ut... det stemmer! helt naken!... Får høre det fremdeles en gang i blant ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...