Luv Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Nå har det blitt endel lignende topicer i det siste, men jeg satser på at jeg får lov å holde liv i denne. Hva er din flaueste opplevelse? Din største flause? Kan tenke meg at det sitter endel peop's som har opplevd mye rart opp gjennom tidene. Kan da starte med å si at jeg ikke har hatt noen skikkelig store flauser enda. Det flaueste jeg har opplevd, må være den dagen jeg kræsjet med ei gammel dame som satt i parmobil. Begge skulle rundt et hjørne, jeg i stor fart, og hun i vanlig gange-fart. Det som skjedde videre, var at jeg trykka frambremsa inn av all min styrke. *Vips*, der lå jeg i fanget hennes med sykkelen min over meg.. Skal sies at det ikke var så stort publikum til stede, men flaut var det... EDIT: Kom på en ting til. Jeg var på fylla i 9-tiden i mitt eget boligfelt. Det som er litt dumt er at jeg ikke husker noe mellom 21.00 og 01.00. Ikke rart jeg har fått mange blikk i det siste. Endret 28. juni 2005 av dD. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Først av allt.. Prøv å ikke le av meg Da jeg gikk i første klasse, skulle klassen vår ha svømming... Og selfølgelig klarte jeg å prestere å glemme å ta på meg badebuksen og kom ut... det stemmer! helt naken!... Får høre det fremdeles en gang i blant Lenke til kommentar
Luv Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Hjelp, du har opplevt mitt værste mareritt! Lenke til kommentar
akarno Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hehe, heldigvis er det levelig, ettersom det skjedde i 1 klasse.. Men uansett... Tenk hadde det skjedd senere... Men det hadde det ikke gjort.. så forbanna skutt i hodet jeg var Noen som topper min? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=357052 litt hobbymoderering før jeg legger meg... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Ja, æsj, tenkte meg det. Prøvde alle søkeord utenom "pinlig". Jaja, da får vel denne brenne videre i "Feilpostet" kategorien.:\ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Denne moderator skjønner ikke helt hvorfor ungdom er så fascinert av denslags emner. Men det om det. Siden vi alt har en tråd stenges denne... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg