Grundig Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hola. Det er meg igjen, og denne gangen har jeg et spørsmål til alle dere Star Wars-fans: Hva er det egentlig som er så bra med Star Wars? Hva gjør denne serien med filmer så ufattelig bra i deres øyne? Jeg har sett omtrent alle filmene og synes de er skikkelig dårlige, alle som en. Kan ikke fatte og begripe hva folk liker med den serien. Forklar! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 LASERSVERD!!!!!! neida:P har bare sett en av dem helt grei film synes jeg, men ikke noe ekstraordinært Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Kan skjønne at du ikke liker filmene om du har sett de nye filmene før de gamle, om du i det hele tatt har sett de gamle. For min del så er SW kun de tre eldste filmene. SW har: -Historien -Bakgrunnshistorien for alle personer -Mystikken og det gåtefulle -Sjarm Er egentlig vanskelig å forklare hva som er bra med filmene. Man må ha vokst opp med filmene i grunn. Så filmene for første gangen da jeg var 10 år og digga dem fra første stund. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 LASERSVERD!!!!!! neida:P har bare sett en av dem helt grei film synes jeg, men ikke noe ekstraordinært Neida!? Det er jo lasersverdene som er tøddelen over u'en, både i gamle og nye Star Wars. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 ingenting er bra med Star Wars.. er bare teit Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 utdyp deg du! Digger SW pga de har utrolig bra story, og alle personer har egen bakgrunnn.. VAnskelig å forklare egentlig Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Eneste som er kult med Star Wars er Yoda og han Jar Jar Binks fyren. Edit: Leif. Endret 30. juni 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Som nemnt, Star wars har ein veldig god story. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Enesten som er kult med Star Wars er Yoda og han Jar Jar Binks fyren. Så du synes Jar Jar Binks er en av de positive sidene ved Star Wars? Jaja... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) -Historien -Bakgrunnshistorien for alle personer -Mystikken og det gåtefulle -Sjarm Er egentlig vanskelig å forklare hva som er bra med filmene. Man må ha vokst opp med filmene i grunn. Så filmene for første gangen da jeg var 10 år og digga dem fra første stund. utdyp deg du! Digger SW pga de har utrolig bra story, og alle personer har egen bakgrunnn.. VAnskelig å forklare egentlig Du siterer jo nermest det som tjalla skriver, så jeg er ikke sikker på hvem som skal utdype seg her.. On-topic: Ja det er det med historien og klassiske uttrykk som,"Luke I am your father" eller, "Luke, you have joined the dark side." Endret 29. juni 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 omg.. Jeg sier det når jeg mener det, ikke hermer etter andre.. Bedre "Digger SW pga de har utrolig bra story, og alle personer har egen bakgrunnn.. VAnskelig å forklare egentlig" enn "jeg liker sw " >.< need to say more? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Star Wars er for meg nostalgifilm(serie) #1. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Samme her. God nostalgi. De nyere filmene er kjemisk renset for den go-følelsen de gamle har. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Faller man for Star Wars er det jo et helt paralellt univers å falle inn i. Det stopper jo ikke med filmene. Det er tusenvis av bøker og masse info om hver eneste lille ting i filmene. Det hele er ganske imponerende sånn sett. Det er sånn med Ringenes Herre også antar jeg. Og Harry Potter til en grad omså. Grunnen til suksessen ligger i de tingene. De fungerer som små univers noen flykter inn i. At endel misliker filmene er nå forøvrig ikke noe rart det heller dog. Enkelte tar jo helt av.. og det blir rene folkevandringene som "alle" må se og like. Kidsa som ikke har sett Star Wars på barneskolen blir slått og sparket i friminuttene, osv.. og de som ikke liker filmene får enda mer bank, MED hjelp av lærerne. Det kan virke som det ikke finnes andre filmer enn disse iblant. Hender jeg må sjekke selv iblant faktisk, um. S, Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Fin film, gode effekter, fine bakgrunnshistorier, mystisk og spennede og ikke minst High Tech Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Man må ha vokst opp med filmene i grunn. Så filmene for første gangen da jeg var 10 år og digga dem fra første stund. enig i det der ja. mye nostalgi ute å går Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 For meg blir spørsmålet omvendt; hva er det som ikke er bra med Star Wars? Da ser jeg bortfra de tre siste filmene i serien, som ikke ga meg noe særlig. Dybde, særegenhet, historie (som mange har påpekt), uslåelige karakterer osv. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Nostalgien, fikk de første filmene når jeg var åtte elns Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hva er det egentlig som er så bra med Star Wars? Ingenting... Overvurderte møkkafilmer for overtroiske folk! Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) De gammle Star Wars filmene er utrolig dårlige Den nyeste som er laget er faktisk ikke så gærn, likte også slutten på den nest nyeste filmen der Yoda tar opp lasersverd og tar opp kampen med en eller annen sleming(husker ikke hvem det var) Liker Ringenes herre folmene bedere, beste filmen som er laget Endret 30. juni 2005 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå