Gå til innhold

Den store golftråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg driver vanligvis mellom 230-250m fra der ballen ligger til der den tar nedslag. mitt lengste slag uten rull er 290-300m, da uten rull. kan regne med 30m/40m for rullen så da blir det totaltsett ca.330m/340m

mitt jernspill er min sterkeste side,samt lob wedge'n min. der kan jeg leke meg med skruer i alle retninger og høyder;) putt og korte chip'er henger litt etter. kommer og går liksom,men er ikke totalt ubrukelig altså.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

søk på longdrive usa. å se hva slags folk som slår. det er freaks for å si det sånn. over 2m høye og muskler..............fy faen. de slår veldig høyt da rull ikke regnes med i den type turneringer. ellers så er det long-drive turneringer som kårer norges lengste drive på mørk gk. lengste drive på flat mark var 310m uten rull. slaget må være på over 250m for å bli regnet med i tabellen og slaget må være innenfor en sone på 40m i bredden. du slår 10 baller tror jeg også er det 3 beste som blir tatt med i tabellen dersom de er over 250m.

ingen krav for å være med, eneste er at du må vite at du kan slå minimum 250m og lande innenfor den godkjente landingsonen;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

hei jeg har hørt at det skal være en innendørs driving ranch i oslo eller i nærheten av oslo vet dere noe om det?

trenger svar litt kjapt siden jeg driver å dater en jente som liker golf så jeg har lovet å ta henne med på et sånt sted uten å være helt sikker på hvor eller om det er d. :p

Lenke til kommentar
hei jeg har hørt at det skal være en innendørs driving ranch i oslo eller i nærheten av oslo vet dere noe om det?

trenger svar litt kjapt siden jeg driver å dater en jente som liker golf så jeg har lovet å ta henne med på et sånt sted uten å være helt sikker på hvor eller om det er d. :p

hvis hun spiller seriøst så burde vel hun vite det;) ellers er det bare å søke på nettet etter innendørs golfhall i oslo.

Lenke til kommentar

Det ligger en på Fornebu http://www.figc.no

Og Golfsenteret har tre anlegg (et i Oslo sentrum, ved Sandaker) : http://www.golfsenteret.com

Lenke til kommentar

For de som befinner seg i Grenland eller området rundt er Numme gartneri på bjørnstad å anbefale. Han har tatt et gammelt drivhus og gjort om til driving range, bunker og putting green. Til og med en simulator der inne. 50 lapp så kan du stå og slå så mange baller du orker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...