LarsP Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vel, det var jo nedoverbakke. Lengden er vel det den delen av spillet hvor jeg utmerker meg mest. Har tidligere drivet opp imot 350 meter. Nærspillet mitt er derimot under enhver kritikk. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 350m? Scheisse! (jeg greier vel så vidt 100 -__-) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 350? Nesten 400 yards det. Eg har vel strengt tatt ikkje brukt driver lenge nok til å ha ein formeining om distanse, men i følge avstandsmerkene på Meland ligg det rundt 200. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) jeg driver vanligvis mellom 230-250m fra der ballen ligger til der den tar nedslag. mitt lengste slag uten rull er 290-300m, da uten rull. kan regne med 30m/40m for rullen så da blir det totaltsett ca.330m/340m mitt jernspill er min sterkeste side,samt lob wedge'n min. der kan jeg leke meg med skruer i alle retninger og høyder;) putt og korte chip'er henger litt etter. kommer og går liksom,men er ikke totalt ubrukelig altså. Endret 18. oktober 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 350? Nesten 400 yards det. Tja, man må huske at en heftig rull er inkludert. Det er litt skremmende å tenke på at det er folk som har slått over 400 yards carry. Ouch! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 søk på longdrive usa. å se hva slags folk som slår. det er freaks for å si det sånn. over 2m høye og muskler..............fy faen. de slår veldig høyt da rull ikke regnes med i den type turneringer. ellers så er det long-drive turneringer som kårer norges lengste drive på mørk gk. lengste drive på flat mark var 310m uten rull. slaget må være på over 250m for å bli regnet med i tabellen og slaget må være innenfor en sone på 40m i bredden. du slår 10 baller tror jeg også er det 3 beste som blir tatt med i tabellen dersom de er over 250m. ingen krav for å være med, eneste er at du må vite at du kan slå minimum 250m og lande innenfor den godkjente landingsonen;) Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Skal starte med golf til sommeren. Pappa har spilt mye golf.. Gleder meg jeg Lenke til kommentar
nikegolfer Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 golf er dritmoro..du kommer til og digge det hehe.. grattis med noe som hørtes ut som en fantastisk eagle Lars P! tar av meg hatten for den. og den driven du dro i motvind på 260m er vel ikke akkurat noe og klage på.. hehe.. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg fikk min første eagle på søndag! Og det på årets siste ordinære runde i Norge. Skal en tur til Spania i romjula og spille på Hacienda del Alamo. Gleder meg stort nå. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg fikk min første eagle på søndag! Og det på årets siste ordinære runde i Norge. Skal en tur til Spania i romjula og spille på Hacienda del Alamo. Gleder meg stort nå. sweet;) hvilke bane og hvilke hull? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hull 4 i larvik. Er et par 4 hull. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hull 4 i larvik. Er et par 4 hull. har spilt larvik jeg også,men kun 2 ganger;) har selv minst 10 eagle's og har 2 hole-in-one's;p stå på og spill videre!!! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hull 4 i larvik. Er et par 4 hull. Hull 4 på Larvik er vel et par-3 hull? Vare det HiO du gjorde? Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 hei jeg har hørt at det skal være en innendørs driving ranch i oslo eller i nærheten av oslo vet dere noe om det? trenger svar litt kjapt siden jeg driver å dater en jente som liker golf så jeg har lovet å ta henne med på et sånt sted uten å være helt sikker på hvor eller om det er d. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 hei jeg har hørt at det skal være en innendørs driving ranch i oslo eller i nærheten av oslo vet dere noe om det? trenger svar litt kjapt siden jeg driver å dater en jente som liker golf så jeg har lovet å ta henne med på et sånt sted uten å være helt sikker på hvor eller om det er d. hvis hun spiller seriøst så burde vel hun vite det;) ellers er det bare å søke på nettet etter innendørs golfhall i oslo. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 hei jeg har hørt at det skal være en innendørs driving ranch i oslo eller i nærheten av oslo vet dere noe om det? trenger svar litt kjapt siden jeg driver å dater en jente som liker golf så jeg har lovet å ta henne med på et sånt sted uten å være helt sikker på hvor eller om det er d. Det ligger en på Fornebu http://www.figc.no Og Golfsenteret har tre anlegg (et i Oslo sentrum, ved Sandaker) : http://www.golfsenteret.com Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 For de som befinner seg i Grenland eller området rundt er Numme gartneri på bjørnstad å anbefale. Han har tatt et gammelt drivhus og gjort om til driving range, bunker og putting green. Til og med en simulator der inne. 50 lapp så kan du stå og slå så mange baller du orker. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Drivhus? I glass? :!: Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ja. Det er glass, men han har pakka inn alle vegger med presenninger o.l., så sjansen for at knuser noe er minimal. Genialt sted å stå å øve etter at golfklubbene stenger/været blir for dårlig. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 innendørshallen i vestfold er best,men bruker 1t for å dra ditt. gartneriet er ok,men ikke noe mer. det er kun 5m flukt og da går alle baller rett. i vestfold er det ca 35m flukt som gir deg et snev av feilene dine i flukten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå