Zeph Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvor viktig er en god golfhanske? Holder det med en allværshanske fra Biltema, eller bør man ha noe skikkelig på hanskefronten? Eg har alltid brukt hanske og har ikkje tenkt å slutte. Har prøvd forskjellige, men brukar no kun Nomis-hansken, det er utvilsomt den beste eg har prøvd. Fungerer like bra i regn som sol. Det er riktignok ein dyr hanske (250,-), så om du sliter dei fort ut bør du vurdere å fikse grepet før du finn ein dyr hanske. Biltema-greiene er eg ikkje noko fan av, ikkje er 89,- kroner noko billig heller. Er det noen som vet om noen golf nettbutikk i norge som har Titleist Vokey Spin Milled Oil Can - 64 deg så si ifra Vanskelig og finne no Kva skal du med den? Eg har ein 64º, kjøpte den mest for moro skuld, har den aldri i bagen når eg går ein seriøs runde. Alt for mykje vinkel til å kunne bruke effektivt samt at sjansen for å toppe den er ganske stor. Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Synes min 60º er ekstrem jeg Kunne aldri ha tenkt meg en 64º... Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 60 bruker jeg mye.. Mer enn det ser jeg nesten ikke vitsen med. På den avstanden man ville brukt 64 kan man jo chippe/pitche uansett. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Å? Får bestille en 60 deg istedet da Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Å? Får bestille en 60 deg istedet da Ikke så dumt nei:) Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Køllene anbefales forøvrig. Har 2 stk spin milled oil cans selv (60 og 54). Veldig fornøyd. Bestilte fra edwin watts golf i USA, og fikk de i løpet av 3 dager. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Tre dagars leveringstid frå USA til Norge? Kva kosta frakten? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Tenker jeg kommer til og bestille fra allgolf.se koster under tusenlappen inc. 25% moms. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Korleis kom du under 1000 med moms? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg betalte 108 USD for 2 wedger inkludert frakt fra USA. Så ikke spesielt dyrt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det avhenger jo av kva køllene kosta. Om dei var billige blir det meir frakt. Det står vel spesifisert i ordren kva frakten kosta? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Wedgen koster 908 NOK ink 25% moms. Så blir det en 150kr i frakt da men fortsatt billig. Noen som har peil på hvorfor den korte veien til norge koster nesten 200 i frakt men hvis du skal til danmark eller helt over havet til storbtiania så koster det ikke mer en 80kr?? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Presterte årets birdie sist helg ... Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Presterte årets birdie sist helg ... Nice:D Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Presterte årets birdie sist helg ... La oss ikke håpe det blir sesongens siste... Spilte på Asker her om dagen. Skuffende banekvalitet må jeg si. Bjaavann i Krsand i april var mye bedre enn Asker i juni. Er det bare vinteren som må ta skylden eller er det også noe med banemannskap og kompetanse om banestell? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Begge deler kanskje men altfor mye mest banemannskap xP Merker jo på de høyere kvalitets banene hvor det er mest folk og kanskje lav hcp'ere så er det dyrere green fee og derav bedre vedlikeholdt ! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det går mest på klima vil jeg si. Noen steder går snøen tidligere, altså gror gresset tidligere Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Lurer på om jeg skal kjøpe meg en tralle, noen som har en anbefaling? Har sett litt på Clicgear Endret 10. juni 2009 av TommyTheGun Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ingen personlege erfaringar, går framleis med bagen på ryggen, men eg har spelt med ein som brukte Clicgear og synest det var kjempegreier. Han var og ganske klar på at å kjøpe noko anna enn ei med tre hjul er tull. Dei er langt betre enn tohjulstraller. Eg fulgte litt med på han og ein anna som hadde to hjul ein runde og såg absolutt fordelen med tre hjul. Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Lurer på om jeg skal kjøpe meg en tralle, noen som har en anbefaling? Har sett litt på Clicgear Tanten min har den trallen, og den er sweet:) EDIT: Men jeg synes det er bedre med hjul med luft i. Som denne: http://www.golfonline.co.uk/sun-mountain-s...art-p-3264.html Endret 10. juni 2009 av Ollimo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå