Nostalgisk Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hum..?Driver må være den kølla jeg bruker mest? eller no sånt... Eller bruker den mye hvertfall? Herregud. Slår dere 250m med jern eller hva? med 3'ern går det omlag 190-210m. mer enn det trenger jeg ikke stortsett. jeg slår stortsett pin-high på alle innspillene mine også. opp til og med 160m klarer jeg pin-high.planlegger å skaffe et 2'er jern. kjenner for øvrig flere som nestensagt bare bruker jern. hvor langt du slår betyr ikke så mye,bare ballen går ditt den skal. en kjent feil er at mange bare slår på rangen uten mål og mening. jeg slår alltid mot noe. bruker avstandskiltene og kurvene. jeg er ikke fornøyd om jeg ikke klarer 10 baller på rad mot 150m skiltet hvor ballene lander innenfor en radius på 4-5m. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Men nå er det vel vesentlig forskjell på alder og ferdighetsnivå da Jeg er enig med han som skrev på forrige side at det kan lønne seg å spille med woods når du er ung, først og fremst fordi man trenger den ekstra lengden da, men også fordi det er enklere å lære seg å spille med woods når man er yngre. Når man blir dyktigere, og slår lengre, så kan man begynne å planlegge hullet litt mere og velge en kølle som går akkurat så langt at du ligger på favorittavstanden din inn til greenen. + at det er jo mye morsommere å druse avgårde ballen med en driver enn å slå et perfekt 5'er jern ut i midten av fairway Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Litt Offtopic, men for guds skyld ikke bruk ordet druse.. blir helt dårlig av det. For å bidra litt, så sliter jeg veldig med woods. Bruker aldri andre woods enn driver, og det sjeldent. Jerna er det jeg trives med og slår mest presist med. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Må si meg enig der Covn, med jern så blir det aaaaltid perfekte, rette, lange (yeh right), høye fine baller. Men med sjåføren så går det som regel mot skogen . . . . Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Endelig Spilte en brukbar runde ut i fra hcp i dag. Traff meget bra på hvert slag, men strøk på et hull siden jeg traff trær.. Dette hullet er meeeget smalt.. Resten av hullene fikk jeg poeng på.. Ingen par, menmen.. Ble bare 13 poeng, men så tidlig i sesongen er jeg fornøyd med det. Har hatt et friår og som kjent.. Begynner å bli hekta igjen ! ^^ Skal på banen i 4/5 timer i morgen+ at jeg skal reise et par timer til en annen bane i nærheten på lørdag Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Spilte elendig i dag. That's it. Får ta en ny runde i morra, hvor jeg er nødt til å treffe med flere jernslag! Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Endelig Spilte en brukbar runde ut i fra hcp i dag. Traff meget bra på hvert slag, men strøk på et hull siden jeg traff trær.. Dette hullet er meeeget smalt.. Resten av hullene fikk jeg poeng på.. Ingen par, menmen.. Ble bare 13 poeng, men så tidlig i sesongen er jeg fornøyd med det. Har hatt et friår og som kjent.. Begynner å bli hekta igjen ! ^^ Skal på banen i 4/5 timer i morgen+ at jeg skal reise et par timer til en annen bane i nærheten på lørdag Hvilket hcp har du? Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Lurte på Technology sitt hcp jeg Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Das stimmt. Spilte 13 poeng i dag og.. Starta så bra, men så stryker jeg 8. osv. Ny runde i morgen ;D Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Bare lurer, hvis du strøk ett hull, og fikk poen på resten, burde du ikke da ha minst 17 poeng? Eller var det en 9-hullsrunde? Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Bare lurer, hvis du strøk ett hull, og fikk poen på resten, burde du ikke da ha minst 17 poeng? Eller var det en 9-hullsrunde? Det er nok det, ja Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 35 poeng er ikke galt det så tidlig på sessongen. ned til og med hcp 11 kan man gå ned på 9 hulls runder om jeg ikke husker feil. det er så lenge siden jeg har vært noe annet enn singlehandicaper;P Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 På min siste treningsrunde fikk jeg 38 poeng SLIguy, er du langt under 10? Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Yeh! Gikk en 9-hulls runde i dag. Klaffet veldig bra og puttingen satt meget godt. Jeg fikk 7 par på ni hull, og jeg enputtet stort sett hele tida. Jeg strøk et(SÅ SURT!) og jeg fikk ett poeng på en av hullene. Jeg lå på -3 før jeg strøk det "enkleste" hullet og kunne greid -4 på handicap, men det endte bare med -1 og ned 0.3 . Deilig å spille så bra så tidlig i sesongen! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeps, da har jeg fått justert hcp mitt til et riktigere nivå. Har spilt et par runder og er nå på 6.8, så får vi se hvordan det går utover i sesongen Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 var selv å slo min først bøtte på range'n idag. det gikk pent sagt til helvete. bare shænk og topp. må legge av noen uker for å komme tilbake i formen. kastet med skuldrene og jobbet for mye med håndleddene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå