Gå til innhold

Den store golftråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fin attitude med delen hvor du sa du skulle campe hehe :)

Var godt motivert helt til første runda mi for i år, i går :p

Gikk så dritt at jeg aldri gidder og spille golf mer. 20p etter 18hull kan jeg si mer haha ! :p

Nå var jo forholda sugne så d holder da men, jaja. Satser på 40 neste runde :)

Ja, men da må du ikke slutte da :)

Neste år vurderer jeg titleist cm 735 jernkøller, og da kanskje brukte? Vet at køllene er litt vanskelige å slå med, men jeg satser på at jeg er klar for dem neste sesong.

Noen som har noen tips til en god og billig standbag?

Lenke til kommentar

Jeg og er singelhcp'er, og bruker også woods'en ganske sparsomt. Men det kommer litt ann på om jeg har dagen eller ikke. Som singelhcp'er så blir du mye mer straffet for å slå et slag feil, og et dårlig utslag kan fort ødelegge hullet. Men det er klart, man slår jo ofte lengre jo lavere hcp man har. Ihvertfall stabilt lengre.

PS: Zbiri, tell puttene dine en gang så ser du fort hvilken kølle du bruker mest på en runde ;)

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Ja, prøver faktisk og bruke mest jern køller, fordi jeg rett og slett ikke er trygg på og bruke driver/wood/hybride, skytter som en dass. Skyter sikkert 120 m med pitch og 100 med driver uten trill. Og hvis jeg skyter et slag bra på banen så går den som regel slicende mot skogen.... Har egentlig alrdi hatt så mye tid som jeg burde hat med pro trener, har egentlig aldri fått noen basics i driver bruk så... Lurer på og kjøpe en jævla dyr driver og joine teltur på driving rangen for dette kan jeg ikke ha noe av !

Lenke til kommentar

Wood og hybrid vil eg absolutt anbefale for mellom- til høghandicappere. Å rote rundt med 3-jern kan bli frustrerande i lengden.

Det er og greit å kunne bruke ein 3-wood til utslag på hol med smal fairway der du straffes for å gå ut til sidene. Eg brukar ofte min 18,5-wood på utslagene når eg skal 180-200 meter. Om du ikkje er trygg på køllene må du bruke dei meir. Det har mykje med korleis ein brukar dei. Ein hybrid skal slås akkurat som eit jern.

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen nettbutikker (i Norge) som har et bredt utvalg til en rimelig penge?

(golf-pro.no/golf-shop er et alternativ så jeg.)

Var inne på edwinwattsgolf.com og fant en Callaway Big Bertha 460 driver 2007 til 150 dollar. Med dagens kurs vil det si under 1000-lappen. Kan det sies å være et godt kjøp? Isåfall hva må jeg regne med i moms+toll+vet-ikke-hva-gebyr?

Endret av hightow
Lenke til kommentar

Med dagens kurs vil jeg anbefalt sterkt å handle fra Storbritannia. Rekordlav kurs =$$

Ellers så er sverige et meget godt alternativ. Hvis du er mobil, så oppsøk Dormy (www.dormy.se) drøye 15 minutter nord for Gøteborg. Stoooort golfvarehus med meget koselige priser. De har også webshop,men vet ikke om de leverer til Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...