Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fin attitude med delen hvor du sa du skulle campe hehe Var godt motivert helt til første runda mi for i år, i går Gikk så dritt at jeg aldri gidder og spille golf mer. 20p etter 18hull kan jeg si mer haha ! Nå var jo forholda sugne så d holder da men, jaja. Satser på 40 neste runde Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fin attitude med delen hvor du sa du skulle campe hehe Var godt motivert helt til første runda mi for i år, i går Gikk så dritt at jeg aldri gidder og spille golf mer. 20p etter 18hull kan jeg si mer haha ! Nå var jo forholda sugne så d holder da men, jaja. Satser på 40 neste runde Ja, men da må du ikke slutte da Neste år vurderer jeg titleist cm 735 jernkøller, og da kanskje brukte? Vet at køllene er litt vanskelige å slå med, men jeg satser på at jeg er klar for dem neste sesong. Noen som har noen tips til en god og billig standbag? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Syns jeg ser det for meg. Telt med bål og bagger på utsida tee på hull 1 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Sitter og griller pølser utafor proshopen mens de venter på at noen skal komme og åpne Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hehe, ja, blir fint dette! :p Har dog ingen proshop ^^ Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hehe, ja, blir fint dette! :p Har dog ingen proshop ^^ Så bruker vi headlight slik at vi kan spille på natta Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hehe, ja, blir fint dette! Har dog ingen proshop ^^ Så bruker vi headlight slik at vi kan spille på natta Altfor gjerrig på ballene mine til det Lenke til kommentar
hightow Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Noen som har anbefalinger på drivere? Prisen bør helst ikke være mer enn 2000,- Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Callaway Hyper X er veldig bra. Koster dog litt mer enn 2000,-. Endret 6. mai 2009 av Natrium Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Callaway Hyper X er veldig bra. Koster dog litt mer enn 2000,-. Har en Callaway Big Bertha titanium som jeg er meget fornøyd med. Lettslått og god lengde på slagene. Kommer ikke til å bytte den ut før jeg er langt under 10 i hcp. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Flott! Takker for forslag. Har ligget rundt 17 i hcp noen år nå med kun jernkøller i bagen, så tror det er på tide å ta steget videre Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 jag har 5,9 i hcp. bruker så godt som bare jern. har selvsagt woods og driver,men bruker dem sjeldent. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hum..? Driver må være den kølla jeg bruker mest? eller no sånt... Eller bruker den mye hvertfall? Herregud. Slår dere 250m med jern eller hva? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jeg og er singelhcp'er, og bruker også woods'en ganske sparsomt. Men det kommer litt ann på om jeg har dagen eller ikke. Som singelhcp'er så blir du mye mer straffet for å slå et slag feil, og et dårlig utslag kan fort ødelegge hullet. Men det er klart, man slår jo ofte lengre jo lavere hcp man har. Ihvertfall stabilt lengre. PS: Zbiri, tell puttene dine en gang så ser du fort hvilken kølle du bruker mest på en runde Endret 6. mai 2009 av Solaar Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, prøver faktisk og bruke mest jern køller, fordi jeg rett og slett ikke er trygg på og bruke driver/wood/hybride, skytter som en dass. Skyter sikkert 120 m med pitch og 100 med driver uten trill. Og hvis jeg skyter et slag bra på banen så går den som regel slicende mot skogen.... Har egentlig alrdi hatt så mye tid som jeg burde hat med pro trener, har egentlig aldri fått noen basics i driver bruk så... Lurer på og kjøpe en jævla dyr driver og joine teltur på driving rangen for dette kan jeg ikke ha noe av ! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hehe, 120 med pitch og 100 med driver? Legg vekk woodsa du ;-) Endret 6. mai 2009 av Solaar Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Anbefaler King Cobra drivere hvis du er ute etter billig og bra. Betalte 1600 for min i sverige i vinter, og er kjempefornøyd. s9.1, 2008 modell Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Wood og hybrid vil eg absolutt anbefale for mellom- til høghandicappere. Å rote rundt med 3-jern kan bli frustrerande i lengden. Det er og greit å kunne bruke ein 3-wood til utslag på hol med smal fairway der du straffes for å gå ut til sidene. Eg brukar ofte min 18,5-wood på utslagene når eg skal 180-200 meter. Om du ikkje er trygg på køllene må du bruke dei meir. Det har mykje med korleis ein brukar dei. Ein hybrid skal slås akkurat som eit jern. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Noen som vet om noen nettbutikker (i Norge) som har et bredt utvalg til en rimelig penge? (golf-pro.no/golf-shop er et alternativ så jeg.) Var inne på edwinwattsgolf.com og fant en Callaway Big Bertha 460 driver 2007 til 150 dollar. Med dagens kurs vil det si under 1000-lappen. Kan det sies å være et godt kjøp? Isåfall hva må jeg regne med i moms+toll+vet-ikke-hva-gebyr? Endret 7. mai 2009 av hightow Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Med dagens kurs vil jeg anbefalt sterkt å handle fra Storbritannia. Rekordlav kurs =$$ Ellers så er sverige et meget godt alternativ. Hvis du er mobil, så oppsøk Dormy (www.dormy.se) drøye 15 minutter nord for Gøteborg. Stoooort golfvarehus med meget koselige priser. De har også webshop,men vet ikke om de leverer til Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå