Gå til innhold

Den store golftråden!

Anbefalte innlegg

for de golfgale er stabbestad som mekka,men for dem som tenker ren hytte og skjærgård så er det ikke optimalt.burde ligget nærmere havet,men da hadde prisklassen vært en helt annen. det at de har fått egne brygger er et stort pluss,dog ligger bryggene et godt steinkast unna hyttene/leilighetene. med båt tar det snaue 5min for å komme til kragerø og 20-25min til jomfruland.

spilt på stabbestad over et dusin ganger. banen skuffer aldri. får bestandig mye skryt for sine greener.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey så det som dere kaller stabbestad er den jeg kaller kragerø gk som ligger oppe ved hotellet og hytte området på andre siden av kragerø. I så fall ja dette er en fin bane hehe :)

Får ikke tatt turen opp enda siden jeg holder på og pusse opp hytta men får bare trene på driving ranchen i sandefjord gk imens til grasset blir grønt. Har kragerø åpna allerede foresten? Hører banene som vestfold og larvik åpner om 1-2 uker nå så. Sandefjord gk åpner 12 hull også, tenker jeg mekekr medelemsskap der så fort alt er perfekt, ser ut som en veldig fin bane så :) Var foresten den første som slo et slag på Sandefjord GK golf bane :p

Lenke til kommentar

jeg har spilt aktivt i over 10år. jeg har fungert som "pro" ved noen anledninger,men uten vederlag. bare goodwill:)

så har jo dere en knakende god pro ute på kragerø gk. skaff deg noen pro-timer. det er greit å lære grunnteknikken på en ordentlig måte. utvikler du spillet mye raskere enn å lære på egenhånd.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

det skal heller ikke mange ukene til før man føler seg fullstendig ute av form. er spent på hvordan svingen funker når jeg tar mine første bøtter på rangen. har ikke rørt en klubbe siden slutten av august ifjor.

jeg bruker alltid å stå foran et speil i begynnelsen av sessongen for å korrigere teknikken litt før jeg beynner å trene for fult. tar gjerne også å filmer meg selv når jeg slår. da ser man raskt hva som ikke stemmer. for meg er vanlige feil ved sessongstart at jeg rusher svingen med hoftene og/eller at jeg kaster med skulderen. heldigvis tar det meg ikke mer en toppen 14 dager før svingen begynner å sitte der den burde. ikke optimalt naturligvis,men det kommer seg.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...