Gå til innhold

Den store golftråden!

Anbefalte innlegg

Hvilken golfklubb er DU medlem i everyone?

Ålesund Golfklubb her! :)

Miklagard, men jeg vurderer å bytte pga at jeg ikke spiller så mye lengre. Har sansen for Hakkadal GK så det er godt mulig at det blir min neste klubb :)

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

ahh...da var endelig sesongen igang igjen. Spilte 18 hull på Bjaavann i Kristiansand idag. Strålende vær og, hold dere fast: flotte forhold på banen. Litt mye sand på greenene og litt snø i den ene bunkeren (som jeg selvsagt havnet i, hva sier egentlig reglene når ballen ligger i snø i bunkeren?) Første gang jeg spiller golf i påsken i Norge. Fikk 36 poeng som jeg la inn i golfbox og ble skrevet opp med 0,1 i hcp. lol. Ble jeg straffet fordi jeg spilte på langfredag?edit: medlem i Holtsmark

Endret av tendilenz
Lenke til kommentar

kan selv ikke vente til å komme meg på banen.......når de åpner vel å merke. har knapt nok holdt en klubbe siden studiene startet. jeg må nok se langt etter å beholde mitt hcp på 5,9 når jeg først kommer meg på banen i år.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

ifjor kjeftet jeg på 2 yngre gutter som bare bråket og tullet rundt om på banen med golfbil. møtte dem flere ganger gjennom runden. de hoiet,sladdet og råkjørte. tilslutt randt begeret over for min del.da stilte jeg meg opp foran dem når de kom og fikk kjeftet grundig på dem.

slik oppførsel er ikke akseptabelt.

men selve banen er nydelig. gresskvaliteten og klippingen er suveren. alt er knall med unntak av tullekjøring og uvettig bruk av golfbilene.det er den yngre garde som dominerer dette feltet naturligvis.

Lenke til kommentar
Noen som veit om det er noen baner i eller nærheten av Vestfold fylke som er spill klare? :)

Ingen skikkelige baner, men jeg var på korthullsbanen i Larvik i helgen for å bli kvitt de verste abstinensene ;)

Og så skal jeg åpne golfsesongen for alvor i helgen. Drar til Marstrand nord for Gøteborg og skal ha inn noen runder på Bollestad GK. På tide!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...