Solaar Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Hvilken golfklubb er DU medlem i everyone? Ålesund Golfklubb her! Miklagard, men jeg vurderer å bytte pga at jeg ikke spiller så mye lengre. Har sansen for Hakkadal GK så det er godt mulig at det blir min neste klubb Endret 4. mars 2009 av Solaar Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) ahh...da var endelig sesongen igang igjen. Spilte 18 hull på Bjaavann i Kristiansand idag. Strålende vær og, hold dere fast: flotte forhold på banen. Litt mye sand på greenene og litt snø i den ene bunkeren (som jeg selvsagt havnet i, hva sier egentlig reglene når ballen ligger i snø i bunkeren?) Første gang jeg spiller golf i påsken i Norge. Fikk 36 poeng som jeg la inn i golfbox og ble skrevet opp med 0,1 i hcp. lol. Ble jeg straffet fordi jeg spilte på langfredag?edit: medlem i Holtsmark Endret 10. april 2009 av tendilenz Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) kan selv ikke vente til å komme meg på banen.......når de åpner vel å merke. har knapt nok holdt en klubbe siden studiene startet. jeg må nok se langt etter å beholde mitt hcp på 5,9 når jeg først kommer meg på banen i år. Endret 10. april 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Deeeilig, stått på driving rangen i Larvik / Fritzøe Gård i hele dag nam nam. Prøvde meg også litt utpå banen og det er godt og være tilbake igjen Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 mistenkte at larvik gk ville være åpen nå. de er alltid rekordtidlig åpne:) hvordan er forholdene? jeg kommer ikke hjem til skien før 10 mai når eksamensuka ved UiO er ferdig. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det har smått bynt og åpne tror ikke 18hull var åpen i går men i dag er nesten all snøen borte. Prøvde meg på 9hulls banen og det funka fett, så bare allt det våte forsvinner og varmen strømmer til så de kan få vedlikeholdt litt så blir det så bra atte Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Har hatt meg ein runde på 9 hol så langt og slått tusenvis av baller. Skal til Sverige på golftur i slutten av april. Skal innom to banar med to rundar på kvar. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Digg Can't wait til og komme meg opp på hytta i kragerø og sladde med golf bilen på golf bil veiene Ikke minst og nyte sola på golf banen og få litt farge på flesket xD Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 jeg blir gal av alle de golfbilene på kragerø gk. spesielt alle de ungene som bare kjører og tuller med dem uten å spille golf engang. håper ikke du er en av dem. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Neida, bare får lit petter solberg følelse inni meg på kveldene noen ganger hehe. Vælva fakisk når jeg skulle sladde meg gjennom en sving på vei til golf banen engang haha Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 ifjor kjeftet jeg på 2 yngre gutter som bare bråket og tullet rundt om på banen med golfbil. møtte dem flere ganger gjennom runden. de hoiet,sladdet og råkjørte. tilslutt randt begeret over for min del.da stilte jeg meg opp foran dem når de kom og fikk kjeftet grundig på dem. slik oppførsel er ikke akseptabelt. men selve banen er nydelig. gresskvaliteten og klippingen er suveren. alt er knall med unntak av tullekjøring og uvettig bruk av golfbilene.det er den yngre garde som dominerer dette feltet naturligvis. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ja enig at det er synn at det blir slik misbruk og tulling med alle kidsa og bilene. Men jaja skal en tur på ranchen i mårra og kanskje en svipp på banen hvis forholdene er like bra som i dag, noen andre som skal nyte siste feriedag før sommeren over en runde golf i mårra ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Andre som følger med på The Masters frå Augusta? Siste dag i dag, Tiger og Phil i same gruppe, 7 bak ledarane. Det blir sannsynlegvis Perry eller Cabrera som tar den, men spanande blir det uansett. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Følger med jeg. Satt noen timer i går. Skuffende av tigeren. Hadde vel blitt hans 5 hadde han klart denne. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Var en spennede slutt og var gøy at han fikk det til selv om han havna i skauen og de andre landa på sia av green Holdt med argentineren så ble litt glad Foresten SLIguy glad nyhet, det er 16år aldersgrense på golf bil kjøring i Kragerø nå så du trenger ikke være redd for små tards som kjører gabba over greenen mens du putter Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen som veit om det er noen baner i eller nærheten av Vestfold fylke som er spill klare? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Noen som veit om det er noen baner i eller nærheten av Vestfold fylke som er spill klare? Ingen skikkelige baner, men jeg var på korthullsbanen i Larvik i helgen for å bli kvitt de verste abstinensene Og så skal jeg åpne golfsesongen for alvor i helgen. Drar til Marstrand nord for Gøteborg og skal ha inn noen runder på Bollestad GK. På tide! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 aaj da blir det den non handicappa dårlige 9 hulls banen på Larvik med gravnings prosjekter, snø og vann som hinder til helga da ... jaja tar det som en utfordring Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Digg Can't wait til og komme meg opp på hytta i kragerø og sladde med golf bilen på golf bil veiene Ikke minst og nyte sola på golf banen og få litt farge på flesket xD Flott anlegg på Stabbestad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå