Fredrik Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Er mange forskjellige ting som kan gjøres med diverse kjøretøy. Noen som vet om noe kult? Combine Harvester: Kan kjøre over folk og se restene fly litt rundt bak Rustler: har maskingevær i vingene Hydra (harrier): Varmesøkende raketter Hunter (apache-helikopter): Har maskingevær og raketter Police Maverick: har visstnok et søkelys, men fungerer bare på natta. Noen som har testet det, og hvor finner man et slikt helikopter? Leviathan: Kan visstnok lande på vann, har ikke prøvd. Tractor: Kan hekte fast biler eller andre traktorer og kjøre tog. Tow truck: samme som traktor. Noen som har flere morsomme ting man kan gjøre med biler? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Tja, med en bil kan man jo kjøre Pimp-missions (husker ikke navnet). Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ikke glem at Harriern har små flash drops som avleder andre Harriers varmesøkende raketter Vet ikke navnet men det lille helikoptre som du har på take til Mad Dog har, vis jeg ikke har feil, en liten cattling cannon, dvs et fint lite maskingevær. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Ikke glem at Harriern har små flash drops som avleder andre Harriers varmesøkende raketter Vet ikke navnet men det lille helikoptre som du har på take til Mad Dog har, vis jeg ikke har feil, en liten cattling cannon, dvs et fint lite maskingevær. Whaaaa? Flares? Hvordan slipper man de? Stemmer, det lille helikopteret har våpen. Så er det vel sånn at om man har fraktet 50 passasjerer i drosje får alle drosjene nitro og kan hoppe. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Ikke glem at Harriern har små flash drops som avleder andre Harriers varmesøkende raketter Vet ikke navnet men det lille helikoptre som du har på take til Mad Dog har, vis jeg ikke har feil, en liten cattling cannon, dvs et fint lite maskingevær. Whaaaa? Flares? Hvordan slipper man de? Stemmer, det lille helikopteret har våpen. Så er det vel sånn at om man har fraktet 50 passasjerer i drosje får alle drosjene nitro og kan hoppe. Jeg dropper mine med Høyre CTRL og har ikke endret noe på det så tror det er slik standard. Er ganske handig å ha i kampens hete. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Cool! *fly litt over hangarskip* Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Brannbilen har brannslange BTW: det er på vce city at taxiene hopper, her har de "bare" NOS Det lille helikopteret med minigun (seasparrow) finner du (tidvis) også i båtbyen nord for San fierro. Jeg kan jo også nevne for de som ikke har fulgt så mye med i utviklingen At den pitebåten kan kjøre på land, og er morsom å hoppe med. Hvis du tar en lastebil med plass til andre biler bakpå, så kan du lesse biler oppå og da står de som regel stille Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Brannbilen har brannslange BTW: det er på vce city at taxiene hopper, her har de "bare" NOS Det lille helikopteret med minigun (seasparrow) finner du (tidvis) også i båtbyen nord for San fierro. Jeg kan jo også nevne for de som ikke har fulgt så mye med i utviklingen At den pitebåten kan kjøre på land, og er morsom å hoppe med. Hvis du tar en lastebil med plass til andre biler bakpå, så kan du lesse biler oppå og da står de som regel stille Mener du packer? (tror jeg) bilene sklir av den, om det er den rampelignende. Har også prøvd den med flatt plan, sklir av... Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 På Vice City skle de av. På SA sitter bilene brukelig bra på.. Ikke supert bra, men mye bedre enn VC.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå