Gå til innhold

ny billig tlf. helst med blåtann


Anbefalte innlegg

skal få ny tlf i bursdagsgave :D og jeg vill ha en telefon med bluetooth.. og helst klapptelefon.. prisklasen må være under 1000 kroner, uten abbonemang, og helst ikke netcom.

 

har veldig lyst på se k700i men den er for dyr :(

har også lyst på LG C2200. hadde løpt og kjøpt den vist den hadde hatt bluetooth..

 

og annbefaler dere LG C2200?.. er det noen som har noet negativt\positivt å si om den?.. den virker jo grei. blir mangelen på blåtann veldig stor?

 

takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er bluetooth et krav? Må jeg spørge hvorfor du netop vli have en telefon med bluetooth - for hvis det er for at kunne overføre filer fra PC'en kan du jo bruge IR eller datakabel...?

fordi jeg vill kunne få bilder og slikt hos kompiser som har bluetooth.. har savna bluetooth helt siden jeg fikk mc60'en.. og nå vill jeg ha det. men det er ikke ett must..

 

har sett litt på lg2200 og den har ikke blåtann.. men den er råbillig og ser bra ut.

 

noen som vet om den er bra?

Lenke til kommentar
skal få ny tlf i bursdagsgave :D og jeg vill ha en telefon med bluetooth.. og helst klapptelefon.. prisklasen må være under 1000 kroner, uten abbonemang, og helst ikke netcom.

 

har veldig lyst på se k700i men den er for dyr :(

har også lyst på LG C2200. hadde løpt og kjøpt den vist den hadde hatt bluetooth..

 

og annbefaler dere LG C2200?.. er det noen som har noet negativt\positivt å si om den?.. den virker jo grei. blir mangelen på blåtann veldig stor?

 

takker for svar :)

Vet ikke om noen klapptelefoner med BT, men til under en tusenlapp har du f.eks Nokia 6310 (ca. 800,-), og SE T630 (litt mer enn 1000,-). Dessverre er det litt vanskelig å finne en BT telefon uten abb. for under tusen kroner. Derfor er det kanskje bedre å investere litt til? Imidlertid skjønner jeg godt hvis du har et budsjett å holde... :)

Lenke til kommentar
skal få ny tlf i bursdagsgave :D  og jeg vill ha en telefon med bluetooth.. og helst klapptelefon..  prisklasen må være under 1000 kroner, uten abbonemang, og helst ikke netcom.

 

har veldig lyst på se k700i men den er for dyr :(

har også lyst på LG C2200. hadde løpt og kjøpt den vist den hadde hatt bluetooth..

 

og annbefaler dere LG C2200?.. er det noen som har noet negativt\positivt å si om den?.. den virker jo grei. blir mangelen på blåtann veldig stor?

 

takker for svar :)

Vet ikke om noen klapptelefoner med BT, men til under en tusenlapp har du f.eks Nokia 6310 (ca. 800,-), og SE T630 (litt mer enn 1000,-). Dessverre er det litt vanskelig å finne en BT telefon uten abb. for under tusen kroner. Derfor er det kanskje bedre å investere litt til? Imidlertid skjønner jeg godt hvis du har et budsjett å holde... :)

hmm.. jaja.. 6310 har ikke fargeskjerm da..

 

vurderer se k700i (legge på masse peger selv da)

 

hvis vi ser bort fra bt.. noen klapp telefoner som har godt me plass og kan spille av video da?.. eller noen som ikke er klapp som kan det?.. forlag?

Lenke til kommentar
skal få ny tlf i bursdagsgave :D  og jeg vill ha en telefon med bluetooth.. og helst klapptelefon..  prisklasen må være under 1000 kroner, uten abbonemang, og helst ikke netcom.

 

har veldig lyst på se k700i men den er for dyr :(

har også lyst på LG C2200. hadde løpt og kjøpt den vist den hadde hatt bluetooth..

 

og annbefaler dere LG C2200?.. er det noen som har noet negativt\positivt å si om den?.. den virker jo grei. blir mangelen på blåtann veldig stor?

 

takker for svar :)

Vet ikke om noen klapptelefoner med BT, men til under en tusenlapp har du f.eks Nokia 6310 (ca. 800,-), og SE T630 (litt mer enn 1000,-). Dessverre er det litt vanskelig å finne en BT telefon uten abb. for under tusen kroner. Derfor er det kanskje bedre å investere litt til? Imidlertid skjønner jeg godt hvis du har et budsjett å holde... :)

hmm.. jaja.. 6310 har ikke fargeskjerm da..

 

vurderer se k700i (legge på masse peger selv da)

 

hvis vi ser bort fra bt.. noen klapp telefoner som har godt me plass og kan spille av video da?.. eller noen som ikke er klapp som kan det?.. forlag?

Bare søk litt her, så kan du selv skreddersy en mobil etter ditt ønske. Bare velg de funksjonene du selv vil ha, så dukker det nok opp en mobil som faller deg i smak. Prisen derimot blir en annen sak ;)

Lenke til kommentar
skal få ny tlf i bursdagsgave :D  og jeg vill ha en telefon med bluetooth.. og helst klapptelefon..  prisklasen må være under 1000 kroner, uten abbonemang, og helst ikke netcom.

 

har veldig lyst på se k700i men den er for dyr :(

har også lyst på LG C2200. hadde løpt og kjøpt den vist den hadde hatt bluetooth..

 

og annbefaler dere LG C2200?.. er det noen som har noet negativt\positivt å si om den?.. den virker jo grei. blir mangelen på blåtann veldig stor?

 

takker for svar :)

Vet ikke om noen klapptelefoner med BT, men til under en tusenlapp har du f.eks Nokia 6310 (ca. 800,-), og SE T630 (litt mer enn 1000,-). Dessverre er det litt vanskelig å finne en BT telefon uten abb. for under tusen kroner. Derfor er det kanskje bedre å investere litt til? Imidlertid skjønner jeg godt hvis du har et budsjett å holde... :)

hmm.. jaja.. 6310 har ikke fargeskjerm da..

 

vurderer se k700i (legge på masse peger selv da)

 

hvis vi ser bort fra bt.. noen klapp telefoner som har godt me plass og kan spille av video da?.. eller noen som ikke er klapp som kan det?.. forlag?

Bare søk litt her, så kan du selv skreddersy en mobil etter ditt ønske. Bare velg de funksjonene du selv vil ha, så dukker det nok opp en mobil som faller deg i smak. Prisen derimot blir en annen sak ;)

thanx! den var ganske nyttig.. har gitt opp blåtann da ;)

Lenke til kommentar

SE T630 er jo en helt grei telefon dersom blåtann er det viktigste. Den har lite minne, dårlig kamera og alt det der, men for de som ikke har high-end-krav funker den mer enn bra nok. Personlig ville jeg dog ikke kjøpt den i dag, siden jeg gjerne krever litt mer. Har hatt T630 i et år nå og generelt sett er det en veldig kurrant telefon.

Lenke til kommentar
SE T630 er jo en helt grei telefon dersom blåtann er det viktigste. Den har lite minne, dårlig kamera og alt det der, men for de som ikke har high-end-krav funker den mer enn bra nok. Personlig ville jeg dog ikke kjøpt den i dag, siden jeg gjerne krever litt mer. Har hatt T630 i et år nå og generelt sett er det en veldig kurrant telefon.

har flere venner som har den og den er jo grei denn.. men jeg vil loksom ikke ha den ;)

 

og den begynner jo å bli gammel også..

Lenke til kommentar
har flere venner som har den og den er jo grei denn.. men jeg vil loksom ikke ha den ;)

 

og den begynner jo å bli gammel også..

Joda...Men du får ikke de nyeste telefonene billig desverre :( Hvertfall ikke hvis du ikke vil binde deg til noe abn.

nei,, derfor jeg vil satse på se k700i vist jeg får penger nokk

 

vist ikke blir det nokk lg2200 (vist dere mener den er brukbar)

Lenke til kommentar

har nå tatt helomvending!! fant ut at LG C2200 bare har 1mb largringsplass :thumbdown: tilomme siemens mc60 hadde 1,8 og jeg måtte slette bilder hele tiden..

 

har istede fått lukten etter siemens m65 ;) den har da 11mb minne, og den er meget robust og knappene skal vistnokk være ganske bra. og den har i tilleg ir og usb inngang :D

 

noen som vet om den er kjøpbar?.. skal til byen på tirsdag og må ha bestemt meg til da. den koster 599,- som jeg syntes var ganske billig. jeg får bare leve med treg telefon en stund til da, fordi den er vistnokk ganske treg, men det får bare gå. den har i tillegg videofunksjon :D

 

edit: står en annen plass at man må ha datakabel.. å at det ikke er usb inngang.. har en kabel til mc60'en.. tror dere den vil funke med denne?

 

edit2: bare glem det siste. burde google før jeg stille spørmål. fant ut at de passer fint :D

Endret av complexity
Lenke til kommentar
Hvad med SE K300i? Har videooptagelse, 12 MB minne og er billig. Mangler dog bluetooth

skal skjekke ut litt mere om den.. men den har jo en del mindre skerm en siemens m65 ;)

 

edit: ser jo grei ut den da.. men må da kjøpe kabel til den ;)

tror jeg tar siemens'n

Endret av complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...