Mr. Myagi Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 lurte på om noen kunne anbefale et vannkjølings-sett som kjøler bra samtidig som det ikke støyer?? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Hva med dette eller dette... Endret 28. juni 2005 av Znoken Lenke til kommentar
Mr. Myagi Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 ja, har sett litt på begge.. men veit lissom ikke hva som er bra.. eller begger er sikkert bra, men hva som er å foretrekke... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Skulle jeg ha valgt hadde jeg gått for det første alternativet...Syns egentlig det er veldig lite og velge på når det gjelder vannkjølingsett her i Norge.... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 For det første er tråden feilposta, for det andre! Hvilken sokkel er det du har? Om du har Socket A, kan jo TT BigWater være et alternativ.. Hvilken prisklasse sikter du etter? BigWater ligger jo på rett under 600! Lenke til kommentar
Mr. Myagi Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 fant ut det med feilpostinga jeg og.. så la ut en ny Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Som forøvrig ligger her: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=438031 .. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Trådstarter: Hvis du vil ha tråden flyttet kan du trykke på -knappen. Jeg stenger den nye tråden og flytter heller denne til riktig kategori, ettersom denne har fått mest respons. Jeg har også fjernet en salgsannonse. Sånt tas på bruktmarkedet, folkens! Edit: Der kom det sannelig noen svar i den andre tråden før jeg fikk stengt den.. Endret 28. juni 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå