mX mann Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) For en stund tilbake la jeg til en ny boot logo men nå vil jeg fjerne den ene logoen men jeg finner ikke ut hvordan jeg kan fjerne den. jeg har tatten tur innom "msconfig-BOOT.Inn" der ser jeg att det er 2 logor jeg kan velge mellom men jeg vil fjerne den enne å beholde den orginale. Grunnen til det er att nor jeg starter opp så kan jeg kan velge mellom hvillken av de jeg vil bruke, velger jeg igen tar det 3sekunder og den orginale kommer opp. Håper dere kan hjelpe. Endret 28. juni 2005 av mX mann Lenke til kommentar
tukols Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hei. Du højreklikker på min datamaskin og egenskaper Du velger fanen Start og gjenopprettelse Innstillinger Nå kan du lese : klikk på rediger for å redigere startinnstillinger manuelt. Håper det står noe lignene på Norsk (Dansk windows) Nå har du muligheten for å slette den logo du ikke vil ha. Marker og slett. Dette skal du så bekrefte. Hilsen tukols Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Det heter "Logoer" hvis ikke "Logo'er" Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Logoer heter det. det heter hverken Logo`er eller logor. Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Logoer heter det. det heter hverken Logo`er eller logor. Du er vel kanskje ikke den første man ville spurt etter språklige råd, wil. Eller tar jeg feil nå ? Tvilsomt. Ha en ellers fortreffelig aften. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg hadde til enhver tid foretrukket Boot menu . Norske oversettelser er for viderekomne. Man kan ikke en gang bli enige om grammatikken Hilsen tukols Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Samme hvordan det skrives, dere skjønte da hva jeg mente. Fikk faktisk fikkset det jeg lurte på. Endret 29. juni 2005 av mX mann Lenke til kommentar
tukols Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hm.........min første setning i mitt foregående innlegg var også: Hvem pokker bryr seg om det? Men det er vel et seriøst forum, så jeg slettet det pent igjen. Sånn kan man jo ikke skrive. Fint du fikk løst problemet, og så vil jeg da tilføje at det var et av de sjeldne gode spørsmål - det inneholdt alle de opplysninger som man har bruk for, til å kunne svare. La os få noen flere av dem. Hilsen tukols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå