Gå til innhold

Noe som er bedre enn k750i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her kan dere se hva jeg er ute etter :

Funksjoner:

-Kalender: Ja.

-MMS: Ja.

-GPRS: Ja.

-WAP: Ja.

-Kalkulator: Ja.

-JAVA: Ja.

-Email klient: Ja.

-Spill: Spiller ingen rolle

Form:

-Format: Trenger ikke være spesiell. (Frister litt med klapp, men ekke så farlig)

-Vekt: Ikke viktig.

-Antenne: Intergrert.

Skjerm:

Fargeskjerm

-Over 200k farger.

-Størrelse på skjerm: Litt stor.

-Touchscreen: Nei.

Pris:

Jeg har mellom 3000 og 5000 kroner til rådighet. Kan ta med abo.

Diverse:

-Merke: Spiller ingen rolle

-Kamera: Ja, helst 1.3 megapixel eller over.

-Videokamera: ja.

-Symbian: ja (men er ikke så farlig).

-triband: Ja.

-Infrarød port: Ja (trenger ikke, men kjekt å ha).

-Blåtann (Bluetooth): Ja.

-Minne: Noe :p

-Minnekort?: JA!

-Polyfoniske ringetoner: ehh

-MP3: Ja.

-UMTS/3G: Kanskje.

-Wlan: Nei.

-GPS: Nei.

-Radio: Trenger ikke.

-Bruksområder: Sender en del sms, så den må være lett og grei å skrive på. Denne mobil kommer nok til å være med på mye rart.. ;)

Håper dette hjalp litt.

Lenke til kommentar

Nokia 6680 er nok den mest funksjonsrike mobilen på markedet inorge for øyeblikket. k750i har nok blitt hypet opp pga kameraet sitt. Så anbefaler deg å enten kjøpe 6680 eller vente til kanskje siemens sgx 75 som blir den første mobilen med fullverdig GPS system i farger.

Lenke til kommentar

Har hatt Samsung Z500 i et par uker nå og det er på alle måter en dritbra telefon.

Eneste negative jeg har funnet med den var at epostklienten har en innebygget grense på 300kb ved sending av epost.

Ifølge samsung så var dette fordi nettet har en grense på 300kb hvilket forsåvidt stemmer ved sending av MMS (Telenornettet, Netcom sliter med 100kb ennå). Har derfor vært i kontakt med teknisk på TnM (ikke kundserviceklønene) og de kan bekrefte at sending av epost via en telefons epostklient ikke skal ha problemer med større enn 300kb sendinger.

Regner med at Samsung kommer med en softwarefix så fort de skjønner at de har driti seg ut, men hvis epostsending fra telefonen ikke er din store ting så ser jeg ikke grunnen til å velge K750i eller n90. K750i ser også ut som en gammal hævv av no drit når du legger den ved siden av lille søte z500 som så vidt er litt større enn E800 telefonen ming omtrent likestor som D500.

Lenke til kommentar

Har ikke så mye greie på Samsung, men tittet litt på Samsung Z500 nå og den ser grei ut den. Hvis design er viktig for deg bør du kanskje vurdere den, men den danker vel neppe ut tlf. til han andre teknisk.

N90 kan ikke jeg skjønne at kan være aktuell for noen. Den veier jo 173 gram!! Da begynner man å nærme seg det dobbelte av K750i f.eks.

Den har forresten ikke vibro-varsling engang.

Du burde kanskje vente noen uker å vurdere W800i, da har du de samme funksjonene som han + flightmode og en mer avansert mp3 spiller. I tillegg får du med ett 512mb minnekort og headset med mini-jack plugg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...