SpoileD Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Hmm nå har jeg hatt en Siemens Sx1 i en god stund og blitt lei den på veldig mange måter, f. eks. så er den treg, har enda ikke lært meg knappene godt, så må jeg bruke begge hender, og den kutter ut noen ganger da folk ringer til meg. Så da er det på tide med en ny telefon. For en stund siden hadde jeg bestemt meg for Sony Ericsson K750i, altså jeg var bestemt for å kjøpe den. Men før jeg rakk å få ut fingern, så hadde svigerfaren min allerede bestillt den til seg sjøl! Og jeg vil ikke ha lik mobil som ham, jeg vil ha bedre, for nå går det i mobbing, at han har så mye bedre mobil osv.! Så jeg har leitet litt etter en mobil som kunne være bedre enn den mobilen, så fikk jeg høre noen rykter om en mobil med 3mp, og den kan jo danke ut sviger sin SE, (mobilen jeg snakker om er altså Samsung z700), men er jo så lenge å vente til at den kommer, så er det ikke sikkert den kommer til Norge, eller? Men finnes det mobil som jeg har gått glipp av? Endret 12. juli 2005 av SpoileD Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Er det ingen som veit no? Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Kan nokia n90 være ganske så ok? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Hva med Samsung Z500? Den kommer i august eller deromkring, og har 3G og masse annet snacks. Det står litt info om Z500 i tidligere artikler her på amobil.no. Edit: Du finner forøvrig info om denne på Samsung sine nettsider: http://www.samsung.com/no/products/mobilep...sm/sgh_z500.asp Endret 4. juli 2005 av Juke Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Den der gikk jo faktisk ann den å.. frister egentlig med en klapptelefon... Ingen andre da? driter penger så der er ingen sak.......... Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 ja, men synd det ikke er mp3 på den... ser nesten det som et "must" Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 hmm da blingsa jeg litt, z500 som ikke har mp3 og radio... Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Selvfølgelig er det Mp3 på n90. Hvor har du lest at det ikke er det? Lenke til kommentar
Andly Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Z500 har jo også MP3-spiller da... Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 MEN! må ha drømt da... mente det var en av de som ikke hadde mp3 og radio.. Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Ja nå er det slik at jeg vil enten ha: Nokia N90 Samsung z500 Enten vente enda litt lenger til samsung z700.. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Bare vær klar over at N90 er en ekstremt tung telefon, og den er rimelig diger også. Men det er sikkert en meget bra telefon, dersom størrelsen og vekten ikke betyr noe. Personlig vurderte jeg N90 og Z500, men ble lei av å vente og kjøpte meg heller en K750i. K750i er forøvrig en kongetelefon, men den mangler jo 3G da. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 z500 har forøvrig ubekreftet dato 19-07-2005 Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Etter å ha søkt litt på forumet fant jeg ut at det gikk ann å kjøpe det i sverige.. jeg bor jo bare 4 mil unna grensen så da kunne jeg vel ha gjort det.. eller. ? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Etter å ha søkt litt på forumet fant jeg ut at det gikk ann å kjøpe det i sverige.. jeg bor jo bare 4 mil unna grensen så da kunne jeg vel ha gjort det.. eller. ? Ja det kan du! Siden man kan endre til norsk meny på svenske mobiltelefoner så går det bra Lenke til kommentar
DesiRomeO Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 ja har en svensk kjøpt z500...funker fint den!.. bare det at det ikke er kommet mms- og wapoppsett til den ennå (gjennom netcom altså..) Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Er z500 treg i menyen? Blir ganske sint og frustrert av Siemensen jeg har.. Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Eller skal jeg droppe z500 og vente ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå