Gå til innhold

Noe som er bedre enn k750i?

Anbefalte innlegg

Hmm nå har jeg hatt en Siemens Sx1 i en god stund og blitt lei den på veldig mange måter, f. eks. så er den treg, har enda ikke lært meg knappene godt, så må jeg bruke begge hender, og den kutter ut noen ganger da folk ringer til meg.

Så da er det på tide med en ny telefon.

For en stund siden hadde jeg bestemt meg for Sony Ericsson K750i, altså jeg var bestemt for å kjøpe den. Men før jeg rakk å få ut fingern, så hadde svigerfaren min allerede bestillt den til seg sjøl! Og jeg vil ikke ha lik mobil som ham, jeg vil ha bedre, for nå går det i mobbing, at han har så mye bedre mobil osv.!

Så jeg har leitet litt etter en mobil som kunne være bedre enn den mobilen, så fikk jeg høre noen rykter om en mobil med 3mp, og den kan jo danke ut sviger sin SE, (mobilen jeg snakker om er altså Samsung z700), men er jo så lenge å vente til at den kommer, så er det ikke sikkert den kommer til Norge, eller?

Men finnes det mobil som jeg har gått glipp av?

Endret av SpoileD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare vær klar over at N90 er en ekstremt tung telefon, og den er rimelig diger også. Men det er sikkert en meget bra telefon, dersom størrelsen og vekten ikke betyr noe.

Personlig vurderte jeg N90 og Z500, men ble lei av å vente og kjøpte meg heller en K750i. :p

K750i er forøvrig en kongetelefon, men den mangler jo 3G da.

Lenke til kommentar
Etter å ha søkt litt på forumet fant jeg ut at det gikk ann å kjøpe det i sverige.. jeg bor jo bare 4 mil unna grensen så da kunne jeg vel ha gjort det.. eller. ? :ermm:

Ja det kan du! Siden man kan endre til norsk meny på svenske mobiltelefoner så går det bra ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...