LtdEdFred Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Heisann jeg har sett at en av dere her har et gif bilde i sig'en sin som viser spec'en på PC'en sin. Teksten kommer liksom mot deg og blir borte for så å vise neste spec(f,eks AMD Athlon 1500+ fulgt av ATI Radeon VE 32MB, 512 MB DDR RAM osv) Kan du si meg hvor du fikk tak i det programmet? Eller kan noe av dere andre gi meg en link til hvor jeg kan laste ned et liknende program? (eller bare navnet på et slikt program så skal jeg nok finne det) Lenke til kommentar
[InFecteD]Nimda Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 hvorfor er du aldri på icq baltazar?? skift navn til infected da!! du må forresten hjelpe meg med spray og sånn. infected sida er nede Hilsen [inFecteD]Nimda Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Er er flash fil og ikke ei gif fil. Lett og lage med Swish. btw prog'et koster $19 :wink: Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Hei, er det denne du mener ?? :wink: Laget i Flash 5.0 Last ned en trial-versjon + cr**k. Gå igjennom tutorials/lessions i Hjelp så kan du gjøre det samme + endel annet. Enkelt. :smile: _________________ M.v.h. Jarle [ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2001-11-26 10:01 ] Lenke til kommentar
pal.carlsen Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 God damn it, jeg får ikke vanlig tekst til å synes i signaturen min(pinlig)! Må jeg legge det inn som html kode eller? Pål Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. november 2001 Forfatter Del Skrevet 26. november 2001 Det er jo bare å skrive vanlig tekst akkurat som i en post da Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Quote: On 2001-11-26 09:51, JarleW skrev:Hei, er det denne du mener ??:wink:Laget i Flash 5.0Last ned en trial-versjon + cr**k.Gå igjennom tutorials/lessions i Hjelp så kan du gjøre det samme + endel annet. Enkelt.:smile:_________________M.v.h.Jarle [ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2001-11-26 10:01 ] Litt overkill å laste ned Flash5(rått prog btw) for å lage en slik enkel animasjon da :wink: Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Fy! Warez er ikkje lov her, veit dykk. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. november 2001 Forfatter Del Skrevet 26. november 2001 Quote: On 2001-11-26 20:54, kilogram skrev:Fy!Warez er ikkje lov her, veit dykk. Ehh. d00d hvor kom Warez inn i bildet her? Han nevnte bare hva han hadde gjort med det, oppga ik noes side eller no Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Noe sier meg at han sikta til Quote: Last ned en trial-versjon + cr**k. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Trial-versjoner kan man vel laste ned på Utgivers side og vel? Se bare på alle spilldemoene. HUs at det er trial, ikke full versjon Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Quote: On 2001-11-26 22:06, sosohal skrev:Trial-versjoner kan man vel laste ned på Utgivers side og vel? Se bare på alle spilldemoene. HUs at det er trial, ikke full versjon prøver du å kverrulere? Du kan jo også se at JarleW sitt innlegg var direkte oppfordring til å cracke programmet og dermed bryte loven. merk! jeg har ikke tatt standpunkt mot innlegg ala JarleW sitt. Synes vel heller at litt takhøyde må vi ha her på forumet Lenke til kommentar
house Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 jaura. kan sikkert lage my "krøll" med dette =) TEST HEHEHE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå