Vrugdush Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Selvfølgelig!Personlig tror jeg alt kan moddes inn i en 3.5 brønn.. Om du trikser litt å mikser å forlenger LEDer og knapper med ledning tror jeg man kan få ganske mye 5.25 stash inn i en 3.5 brønn! Men soundcontrollern er ikke noe problem... Litt fristende å modde et kjøleskap inn i en 3.5 brønn da Tror jeg går for blå katoder, soundcontroller og nye griller. Er det noe mer jeg burde ha eller? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Da må du jo ta elementene fra et kjøleskap å bygge ny kasse osv.? Tror det kan bli avansert, men er jo mulig.. Men det blir jo lite plass da? Anbefaler kabelsleeving! Koster lite og gjør virkelig susen! Edit: Håper du har husket Basic Kit? Endret 1. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Vrugdush Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Har tenkt litt på sleeving ja, men er usikker på hvor mye ledninger som blir synlige. jeg reiser til Norge om 4 dager, og da er forhåpentligvis pcen levert. Det med kjøleskapet var en spøk hvis du ikke tok den , og jeg hadde ikke glemt basic kit, det var så logisk at jeg ikke gadd å skrive det...... EDIT: Leif was here =S Endret 1. juli 2005 av Vrugdush Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Er jo ikke mange kronene det koster da.. Etter 2 døgningser greier jeg ikke å skjønne en spøk, men det hadde jo gått da! Det med basic kit'n er det mange som har glemt faktisk.. =S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå