Ultra_Fisk Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Heisann, Har skaffet meg en router ,3com adsl router med firewall, har ip-telefon og linje fra bluecom. Problemet er å få telefonen til å funke med routeren. Når jeg bruker modemet, er den en grønn lampe som lyser oransje for å vise at telefonen er "på nett". Med routeren lyser den bare grønt, altså telefonen kommer ikke "på nett". Det er routing slik at jeg har dummy-ip på innsiden av brannmuren. Noen som vet hva jeg må gjøre ? mvh Ultra Lenke til kommentar
trådløs fersking Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Hei Vet ikke om jeg har noen gode råd, men du er sikker på at du har koblet riktig? Jeg har også ADSL-linje og ip-telefon fra BlueCom. Jeg har en JensenScandinavia trådløs ruter og Zyxel telefonadapter som jeg fikk med fra BlueCom: http://www.bluecom.no/privat/iphone/bruker...article3324.ece Jeg har da koblet det slik som nevnt i linken, og hos meg fungerer det (eller dvs. har fungert. Nå har jeg problemer med modemet mitt, så jeg skal få tilsendt nytt) Endret 30. juni 2005 av trådløs fersking Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Routeren har innbeygd modem, tror det er dette som skaper problemer! Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Bluecom har programmert ATA'en til å bruke PPPoE, så du må ting satt opp slik som liken over viser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå