Deadringer Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Finnes det noe forgjenger eller en kommende XIII tittel? installerte XIII igjen nå, og husket hvor mye jeg har moret meg med dette spillet. så er det noen som vet noe? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hvordan er dette spillet egentlig? Har originalen liggende her, men har aldri testa det.. Lenke til kommentar
Yakamoto Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 så vidt jeg husker legger det opp til en oppfølger. Men har ikke hørt noe om den enda. og i følge forumene til ubisoft så virker det dårlig :s Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Stemmer det ja en oppfølger er på vei men når den kommer er uvist desverre. Likte forøvrig XIII veldig mye. Lenke til kommentar
mhaugan Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 XIII ? hvis dere snakker om final fantasy, så er dette det værste i serien. 7 og 9-10 var garantert best! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 De snakker om dette spillet: http://gamer.no/art.php?articleId=4068 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 XIII ? hvis dere snakker om final fantasy, så er dette det værste i serien. Du tror vi snakker om et Final Fantasy-spill som ikke engang har kommet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå