Chrisss Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hei skal ha Peltier så luer på jeg hva jeg trenger hvor jeg kan få kjøpt det kan noe gi meg linker til det jeg trenger?? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Du trenger derfor: *Radiator *Vifter til radiatoren *Vannblokk med TEC *Slanger *Vanntank *PSU *Pumpe *Slangeklemmer *Dielektrisk fett. *Destillertvann (Skaffes på en hvilken som helst bensinstajon.) *korrosjonsbeskyttelse. Hva tenkte du å betale for dette? Holder med en tråd. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Har vannkjøling da... trenger bare hjelp til finne det jeg trenger til en tec fett og psu og isolarsjon greier Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Overklokking har ein artikkel om Peltier so kan vere interesant og lese. Ellers har Microplex to blokker med peltier innebygd. Ole-Johan Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Holder med en tråd. Jepp, dette har du allerede spurt om og fått svar på i den andre tråden. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg