vegjoh Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hei! Finnes det noen greie måter å få flyttet en del SMS og MMS, i tillegg til telefonboka, fra en Nokia 6610 til SE T630? Begge telefonene har infrarød, og jeg har PC (bærbar) med infrarød. Har også programvare til Nokia-telefonen og tror jeg kan få tak i programvaren som følger med Sony Ericsson. Så er spørsmålet, lager programmet til Nokia filer som er kompatible med SE sitt program? Det er vel kanskje å håpe på litt for mye? Finnes det programvare som støtter begge de telefonene? Er klar over at jeg kan mellomlagre på sim-kortet, men ser for meg at det må være en smartere måte å gjøre det på - via PC. Noen som har vært borti problematikken, og funnet løsninger? Kunne selvfølgelig prøvd selv, men nå har jeg hverken T630-telefonen eller programvaren til den for handa. Mvh Vegard Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Er det virkelig ingen som har vært borti dette problemet? Har nå fått tak i programvaren til T630, men den fungerer jo ikke slik som Nokia sin programvare (der kan man lese/slette/opprette SMS f.eks). Jeg prøver igjen: Er det noen som vet om det finnes et program som støtter begge telefonene, og kan brukes til formålet? Mvh Vegard Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har du prøvd med Mobiledit ? www.mobiledit.com Si ifra om det funker da? Verd et forsøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå