Gå til innhold

Flytte meldinger fra 6610 til T630

Anbefalte innlegg

Hei!

Finnes det noen greie måter å få flyttet en del SMS og MMS, i tillegg til telefonboka, fra en Nokia 6610 til SE T630?

Begge telefonene har infrarød, og jeg har PC (bærbar) med infrarød. Har også programvare til Nokia-telefonen og tror jeg kan få tak i programvaren som følger med Sony Ericsson.

Så er spørsmålet, lager programmet til Nokia filer som er kompatible med SE sitt program? Det er vel kanskje å håpe på litt for mye? Finnes det programvare som støtter begge de telefonene?

Er klar over at jeg kan mellomlagre på sim-kortet, men ser for meg at det må være en smartere måte å gjøre det på - via PC. Noen som har vært borti problematikken, og funnet løsninger?

Kunne selvfølgelig prøvd selv, men nå har jeg hverken T630-telefonen eller programvaren til den for handa.

Mvh

Vegard

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Er det virkelig ingen som har vært borti dette problemet?

Har nå fått tak i programvaren til T630, men den fungerer jo ikke slik som Nokia sin programvare (der kan man lese/slette/opprette SMS f.eks).

Jeg prøver igjen: Er det noen som vet om det finnes et program som støtter begge telefonene, og kan brukes til formålet?

Mvh

Vegard

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...