Gå til innhold

Passord til XBOX harddisk

Anbefalte innlegg

Veit ikke helt hvor jeg ska spørre om dette, men:

Har installert Avalaunch på xboxen, men når jeg stapper HD'en i PC'en så spør den etter passord. Vet noen hvilket passord dette kan være?

Edit: Har aldri låst harddisken(kun brukt den i "chippet" modus), så jeg tror det er et default ord.

Edit 2: Trenger ikke være 5 tegn likevel

Endret av 31137
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok heller det er et passord som hører til Avalaunch enn at det skal være hdd passordet.

Skulle det alikevel være harddisken, kan du gjøre følgende :

Harddisken låser du og låser opp med et program som heter Configmagic som du legger inn på xboxen. Les mer HER.

Kommer du ikke inn på harddisken for å få lagt inn Configmagic, lager du en bootdisk med programmet på.

Legg merke til at det ikke er alle harddisker som kan låses. Det finns en liste på nett en plass, let litt på http://www.xboxscene.com .

Lenke til kommentar

Har configmagic, og prøvde det i går..

Så jeg locket den, for så å unlocke igjen. Deretter satte jeg disken i PC'en og den krevde ikke noe passord. Men når jeg gikk inn i Min Datamaskin, så var det kun en disk der. XBOX disken kom ikke opp. Hva kan dette komme av? Fant den i Partition Magic og da stod det "Unallocated" på den..

Og hvis andre har samme problemet, så er master passordet: TEAMASSEMBLY..

Lenke til kommentar
Har du testa xbox som bruker navn og passord a?

Det vil ikke virke. Det du må gjøre er å sette inn hdd`n i xboxen den kom ifra. Så bruker du configmagic som andre i tråden har kommet frem med, der vil du finne hddkey..

Lenke til kommentar

Men greia er at jeg vil ha 200GB HD'en min inn i PC'en slik at jeg kan overføre filer rett til harddisken. Ikke gjennom FTP.

Men det går ikke ann siden jeg avalaunch og slikt installert på xboxen(altså den snakker ikke samme språk)

Lenke til kommentar

Det skal funke fint det, men du trenger et program som leser FATX, husker ikke hva det

heter, men du finner det på xbox-scene hvis du leter litt.

Gjorde det selv da jeg skulle kopiere over all Simpsons (50gb blir drøyt med bare 100Mbit).

Lenke til kommentar
Det skal funke fint det, men du trenger et program som leser FATX, husker ikke hva det

heter, men du finner det på xbox-scene hvis du leter litt.

Gjorde det selv da jeg skulle kopiere over all Simpsons (50gb blir drøyt med bare 100Mbit).

genialt. Skal lete litt nå, si fra hvis du husker hva det heter..

Har nemlig både simpson og futurama som skal innpå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...