Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei, søstera mi er 6 år, spillene hennes må spilles på mitt rom i og med at alle dataene står der, dette begynner å gå meg på nervene(hun kommer kanskje ned kl. 6 om morgenen, eller når jeg har venner på besøk++), men jeg vil ikke bli sur, så jeg skal løse broblemet med å bygge en billig pc til henne ca 2000,-

jeg trenger:

CHASSIS

HK

CPU

HDD

og kanskje RAM (512 mb)

maX 2500,-

chassis har jeg funnet selv her

resten er jeg mer usikker på...

sokkel A er jo billig da... eller skal jeg gå for 478? evt. noen andre sokkeler?

kom med forslag til oppsett ;)

Vær så snill å lag forslagene på PSdata i og med at jeg har brukernavn og passord der, + jeg er kjempe fornøyd med deres service :thumbup:

på forhånd takk mvh kandalf :)

Endret av Kandalf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har hørt hun søstra di spiller doom3 hele dagen, så dette kan bli vanskeli....

neida:P hva spiller hun da? "spiller" hun sims 1 og popit så trenger du vel ikke mer enn 256mb ram, 2ghz cpu, billigbillig skjermkort osv, prøv deg på qxl eller noe, det er vertfall mitt forslag:)

Lenke til kommentar

går mye i sims 1, sims 2, en kanin som har en syyykt irriterende stemme, josefine heter den, scooby doo, div. nettspill...

PS: jeg bygger dataen selv, gidder ikke allt det trøbbelet med folk som ikke sender det jeg har kjøppt, har hørt masse skrekkhistorier ser du

plZ kom med forslag til oppsett :)

mvh kandalf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...