H-Frame Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) hei, søstera mi er 6 år, spillene hennes må spilles på mitt rom i og med at alle dataene står der, dette begynner å gå meg på nervene(hun kommer kanskje ned kl. 6 om morgenen, eller når jeg har venner på besøk++), men jeg vil ikke bli sur, så jeg skal løse broblemet med å bygge en billig pc til henne ca 2000,- jeg trenger: CHASSIS HK CPU HDD og kanskje RAM (512 mb) maX 2500,- chassis har jeg funnet selv her resten er jeg mer usikker på... sokkel A er jo billig da... eller skal jeg gå for 478? evt. noen andre sokkeler? kom med forslag til oppsett Vær så snill å lag forslagene på PSdata i og med at jeg har brukernavn og passord der, + jeg er kjempe fornøyd med deres service på forhånd takk mvh kandalf Endret 28. juni 2005 av Kandalf Lenke til kommentar
genetex Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 jeg har hørt hun søstra di spiller doom3 hele dagen, så dette kan bli vanskeli.... neida:P hva spiller hun da? "spiller" hun sims 1 og popit så trenger du vel ikke mer enn 256mb ram, 2ghz cpu, billigbillig skjermkort osv, prøv deg på qxl eller noe, det er vertfall mitt forslag:) Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 går mye i sims 1, sims 2, en kanin som har en syyykt irriterende stemme, josefine heter den, scooby doo, div. nettspill... PS: jeg bygger dataen selv, gidder ikke allt det trøbbelet med folk som ikke sender det jeg har kjøppt, har hørt masse skrekkhistorier ser du plZ kom med forslag til oppsett mvh kandalf Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) ##Annonser er ikke lov!## Ta dette på PM. Endret 29. juni 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Til trådstarter: hardwaret kent-hugo selger er ganske kraftig til 2k. R9800pro får du for 1200kr+ i dag. 3ghz cpu er ganske bra! Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 slår nok til på dette , men i følge erfaringer i prisguiden er NB kjøleren på denne veldig dårlig, har du byttet den ut med passiv kent-hugo? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Til den prisen der så kan du skifte det sjøl! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Til den prisen der så kan du skifte det sjøl! Heh ! ja... Helt enig, er jo et kjempekjøp... Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Har ikke byttet nei. Har ikke hatt noe problemer med den orginale. Tror det kostet 70 kr for passive kjøler på datakjeden når jeg sjekket. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) er dette skjermkortet? har det 256 mb minne? selvfølgelig kan jeg skifte den selv... har en liggende å slenge tror jeg. Endret 28. juni 2005 av Kandalf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå