tolk Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Strømforsyning og startknapp er i orden på maskinen men den nekter helt å starte. Er det noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Pipelyder indikerer ofte hva som er feil.... Ta en titt i manualen.... Ellers alt for lite info for å finne ut... Lenke til kommentar
tolk Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Det er ingen lyder i det hele tatt. når jeg trykker på maskinens startknapp skjer det ingen ting. Det er helt stille i kabinettet. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Er dette en helt ny maskin, eller har den funket før? Lenke til kommentar
tolk Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 den har fungert greit før Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Da må første spørsmal bli hva gjorde du like før det sluttet å funke??? Ellers ønsker jeg deg velkommen til forumet, og er overbevist om du vil få verdens beste hjelp her, om du bare hjelper oss litt :-) Lenke til kommentar
tolk Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Flyttet på den og byttet batteri Lenke til kommentar
tolk Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Før dette ble den vanskelig å starte med på knappen på kabinette Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Har du flyttet/byttet batteriet kan det være BIOS problemer.... Synes fremdeles du burde gi oss litt mer info om hovedkort osv....?`! Lenke til kommentar
tolk Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg vet ikke hvilket hovedkort som står i. Jeg antar det må tas ut for å lese av baksiden på det. Jeg har ikke manualen på det. Det er ikke helt nytt. Etter at maskinen nektet å starte tok jeg ut strømforsyningen for å se om den var gåen men den er testet og er helt i orden. Så tok jeg av power switch kontakten på hovedkortet og målte signalet fra kabinettets startknapp. Her målte jeg at startknappen ga signal til hovedkortet men likevel er stillheten total inne i maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå