meidell Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Eg har sett opp ein exchangeserver i heimen,så har eg eit lite problem når eg prøver å sende mail frå Outlook Express.Den lyder: The message could not be sent because one of the recipients was rejected by the server. The rejected e-mail address was '[email protected]'. Subject 'rerwerwef', Account: 'server.meidell.biz', Server: 'server.meidell.biz', Protocol: SMTP, Server Response: '550 5.7.1 Unable to relay for [email protected]', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 550, Error Number: 0x800CCC79 Det går bra når eg bruker OWA.Det går og bra med å motta mail. Noken som har sett denne feilmeldinga før? Eg bruker IMAP klienter,bør eg gå over til POP klient eller?? Lenke til kommentar
meidell Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 Hurra eg fant ut av det.Var bare SMTP relyen som ikkje var rett konfigurert Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Det står jo også i feilmeldingen :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå